3 ابرپروژه گردشگری در شیرازبه بهره برداری می رسد

به گزارش نیلی ابزار، ظرف 18 ماه آینده حداقل 3 پروژه بزرگ گردشگری در شیراز به بهره برداری می رسد.

3 ابرپروژه گردشگری در شیرازبه بهره برداری می رسد

نیلی ابزار: دکتر اسدی شهردار شیراز در بازدید از غرفه روزنامه توریسم و خبر جنوب در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در مصاحبه با خبرنگار ما با تاکید بر اهمیت ایجاد ملزومات و زیرساخت های جهانگردی در شهرهایی که قطب جهانگردی محسوب می شوند گفت: شهر شیراز با داشتن ظرفیت های بالقوه بسیار و پیشینه بسیار قوی و قابل احترام به عنوان شهر جهانگرد پذیر و به عنوان قطب جهانگردی است از این رو ابر پروژه هایی جهانگردی برای این شهرطراحی و در حال اجرا است.

شهردار شیراز اضافه نمود: پارک آبی به عنوان بزرگترین پارک آبی در کشور یکی از زیرساخت های جهانگردی است که ما در شهر شیراز رقم زده ایم . آکواریوم بزرگ شیراز نیز عملیات ساخت آن آغاز نموده ایم و باغ پرندگان که مطالعاتش صورت گرفته و آگهی مناقصه و مشارکتش منتشر خواهد شد.

دکتر اسدی در ادامه گفت: مذاکرات شهربازی بزرگ و تله کابین را نیز آغاز کردیم .ما 5 پروژه بسیار بزرگ یا ابر پروژه در بخش زیرساخت های جهانگردی داریم ویکی پس از دیگری آغاز می گردد و سعی می کنیم تا 18 ماه آینده حداقل 3 پروژه به بهره برداری برسدو به افتتاح برسد.

وی به مشوق های سرمایه گذاری اشاره نمود و گفت: پارک آبی و آکواریوم هر دو به عنوان بسته های سرمایه گذاری به علت جذابیتی که دارند با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است.

منبع: توریسم آنلاین

به "3 ابرپروژه گردشگری در شیرازبه بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 ابرپروژه گردشگری در شیرازبه بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید