کنایه های ماروپله ای قلعه نویی؛ نیشت می زنند!

به گزارش نیلی ابزار، تیم گل گهر سیرجان که لیگ برتر بیست و یکم را خوب آغاز کرد و به صدرجدول مسابقات نیز رسید، به خاطر مسائل مربوط به بازیکن گابنی با حکم کمیته انضباطی 3 بازی اش مقابل استقلال، پیکان و سپاهان 3 بر صفر شد تا 7 امتیاز ارزشمند را که در زمین بازی به دست آورده بود، از دست بدهد.

کنایه های ماروپله ای قلعه نویی؛ نیشت می زنند!

نکته مهم درباره گل گهر این است که این تیم بعد از حکم کمیته انضباطی از نظر نتیجه گیری شرایط خوبی نداشته و نتوانسته نتایج قبلی را تکرار کند.

این موضوع مورد ناراحتی امیر قلعه نویی سرمربی سیرجانی ها نیز قرار گرفته است. این مربی که پرافتخارترین در لیگ برتر محسوب می گردد دیروز بعد از ملاقات با مس رفسنجان صحبت های جالبی را در این باره انجام داد.

قلعه نویی ضمن گلایه از حکم کمیته انضباطی تعبیر بامزه ای را از شرایطی که این روز ها برای خودش و تیمش ایجاد شده، مطرح نمود. او در این باره گفت: باید ببنید در تاریخ قبلاً این رخ داده است؟ چنین حکمی نبوده است. البته علت آن و علت خیلی از چیز ها را می دانم. ولی فقط باید نگاه کنیم. 10 سال است خیل یاز چیز ها را دیدم. از من جام گرفتند، محرومم کردند و ... داستان همه چیز را هم می دانم. داستان ما مانند بازی مار و پله شده است! وقتی بالا می روی نیشت می زنند و پایین می افتی! می دانم چه خبر است و به آن هایی هم که باید، علناً گفته ام.

قلعه نویی در حالی از بازی مار و پله برای خودش استفاده کرد که مثالی هم در این خصوص زد: از همه بازی های ما لذت می برند و فقط این بازی نیست. مقابل آلومینیوم، فولاد و سپاهان خوب کار کردیم. شاید تنها جلوی استقلال خوب نبودیم. اما روح و نشاط تیم ما را گرفتند. همین الان از منچسترسیتی هفت امتیاز کم کنید اگر توانست بگردد! سخت است.

در فضای کنونی گل گهری ها منتظر حکم کمیته استیناف در این خصوص هستند. آن ها اعتراض خود را به حکم انضباطی انجام دادند و باید دید استیناف چه حکمی در این خصوص صادر خواهد نمود.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "کنایه های ماروپله ای قلعه نویی؛ نیشت می زنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه های ماروپله ای قلعه نویی؛ نیشت می زنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید