آبی پوشان در غیاب ساپینتو در پی صدرنشینی، ال کلاسیکوی وطنی در نصف دنیا

به گزارش نیلی ابزار، پرونده مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز (روز آدینه) با انجام 6 ملاقات بسته می گردد و سرخابی ها به مصاف حریفان خود می روند.

آبی پوشان در غیاب ساپینتو در پی صدرنشینی، ال کلاسیکوی وطنی در نصف دنیا

بازی های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با انجام 6 ملاقات امروز (روز آدینه) به خاتمه می رسند. در حساس ترین بازی ها، تیم استقلال میزبان تیم فولاد است و تیم پرسپولیس هم در استادیوم نقش دنیا به مصاف تیم سپاهان می رود.

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته در بازی جنجالی با تیم گل گهر توانست 3 امتیاز بگیرد و با 14 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس رقیب دیرینه خود در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گیرد.

آبی پوشان مرکز قصد دارند با برد برابر فولاد سومین پیروزی متوالی خود در فصل جاری را کسب نمایند و به طور موقت صدرنشین لیگ برتر فوتبال شوند تا رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس رقیب دیرینه خود داشته باشند.

ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به خاطر اعتراض به داوری در بازی با گل گهر اخراج شد. او نمی تواند در بازی با تیم فولاد روی نیمکت فنی بنشیند و باید از روی سکو ها نظاره گر بازی تیمش باشد.

در آن طرف، تیم فولاد خوزستان هفته گذشته برابر تیم مس کرمان به تساوی بدون گل دست یافت. این تیم با یک بازی کمتر و کسب 10 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی نهاده شد.

فولادی ها در فصل نو عملکرد خوبی در خط دفاع داشتند و تا به امروز شکستی متحمل نشدند، اما آن ها در خط حمله ضعیف عمل کردند و در 6 بازی فقط 4 گل به ثمر رساندند. همین موضوع به دغدغه اصلی نکونام تبدیل شده است.

شاگردان نکونام می خواهند با برد برابر تیم استقلال رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ نمایند و علاوه بر این، تا رتبه سوم جدول رده بندی صعود نمایند، اما کار سختی در استادیوم آزادی پیش رو دارند.

جواد نکونام گزینه مدنظر کی روش برای مربیگری تیم ملی فوتبال است، اما این مربی این پیشنهاد قبول نکرد و میخواهد همچنان راهنمایی تیم فولاد را برعهده بگیرد.

تیم های قعر نشین ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان در استادیوم تختی انزلی به مصاف یکدیگر می روند.

قو های سپید انزلی تا به امروز رنگ برد را در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ندیدند. آن ها قصد دارند که با برد برابر تیم صنعت نفت اولین پیروزی خود را در استادیوم خانگی جشن بگیرند و از شرایط بحرانی خارج شوند.

مازیار زارع با وجود نتایج ضعیف همچنان راهنمایی تیم ملوان را برعهده دارد و باید دید این مربی می تواند تیمش را در لیگ برتر فوتبال حفظ کند یا نه؟!

در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته بعد از تغییر و تحولات در کادر فنی اش و حضور فیروز کریمی توانست یک امتیاز از تیم مس رفسنجان بگیرد تا با 5 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

فیروز کریمی قول داده که تیم صنعت نفت آبادان را به رتبه تک رقمی برساند و باید دید این اتفاق رخ می دهد یا نه؟

شاگردان کریمی در صورت برد برابر تیم ملوان تا رتبه دهم جدول رده بندی صعود می نمایند و از انتهای جدول جدا می شوند.

تیم های ته جدولی مس کرمان و طرفدار برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال امروز در استادیوم امام علی کرمان به مصاف یکدیگر می روند.

این 2 تیم برای نخستین بار در لیگ برتر فوتبال امروز برابر یکدیگر بازی می نمایند.

تیم مس کرمان با 6 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی واقع شده است و تیم طرفدار هم با 3 شکست متوالی در جایگاه چهاردهم ایستاده است. هر 2 تیم به برد در این بازی احتیاج مبرم دارند تا چند پله در لیگ برتر فوتبال صعود نمایند و از انتهای جدول جدا شوند.

تیم مس رفسنجان بدون باخت و کسب 9 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی واقع شده است. این تیم میخواهد با رجحان برابر تراکتور به رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند و رتبه خود را در جدول رده بندی افزایش بدهند.

البته محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان مدعی شده است که داوران 6 امتیاز از تیمش گرفته اند و همین موضوع باعث شده که رتبه خوبی در جدول رده بندی نداشته باشند.

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته توانست برد ارزشمندی برابر تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی به دست آورد و با کسب 11 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی نهاده شد.

شاگردان بردیف قصد دارند با رجحان برابر تیم مس رفسنجان همچنان به روند رو به رشد خود در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند، اما کار سختی در رفسنجان پیش رو دارند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم نساجی مازندران شکست سنگینی متحمل شد و با کسب 8 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی نهاده شد.

شاگردان مهاجری در پی 3 امتیاز بازی خانگی برابر تیم گل گهر هستند تا باخت سنگین هفته قبل را جبران نمایند و رتبه خود را در جدول رده بندی افزایش بدهند.

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته در یک بازی جنجالی برابر تیم استقلال در دقایق خاتمهی بازنده شد و با 12 امتیاز در جایگاه چهارم واقع شده است.

مسئولان گل گهر بعد از بازی با استقلال بیانیه ای علیه آبی پوشان صادر کردند و ساپینتو سرمربی پرتغالی را مقصر جنجال ها و حواشی دانستند.

شاگردان قلعه نویی می خواهند با برد برابر تیم نفت مسجد سلیمان همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باقی بمانند.

بازی این 2 تیم همیشه از حساسیت خاصی برخوردار است و به نوعی ال کلاسیکوی وطنی محسوب می گردد.

تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته برابر تیم طرفدار به پیروزی دست یافت و با کسب 12 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی نهاده شد.

شاگردان مورایس می خواهند با برد برابر تیم پرسپولیس روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و دل طرفداران خود را شاد نمایند، اما کار سختی برابر سرخپوشان مرکز دارند.

در آن طرف، تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته بعد از 4 برد متوالی برابر تیم تراکتور بازنده شد، اما همچنان با 14 امتیاز در صدر جدول رده بندی واقع شده است.

سرخپوشان مرکز به 3 امتیاز بازی با تیم سپاهان احتیاج مبرم دارند تا همچنان در صدر جدول رده بندی بمانند و علاوه بر این، شکست هفته قبل را جبران نمایند.

در حالی که گفته می شد رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل اتفاقات و حواشی اتفاق افتاده قبل از بازی با تراکتور برکنار شده است، اما خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه خاطرنشان کرد که هیچ دلیلی برای برکناری درویش وجود ندارد و او همچنان به کارش ادامه می دهد.

بعلاوه شیخ دیاباته مهاجم تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

سروش رفیعی، اسماعیلی فر و ولسیانی بازیکنان پرسپولیس از چهره های ویژه این بازی هستند چرا که مقابل تیم سابق خود سپاهان بازی می نمایند. از آن طرف، فرشاد احمد زاده و شهریار مغانلو بازیکنان سپاهان برابر تیم سابق خود پرسپولیس بازی خواهند کرد.

جدال مورایس و گل محمدی در این بازی مجذوب کننده و دیدنی خواهد بود.

نیلی ابزار ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آبی پوشان در غیاب ساپینتو در پی صدرنشینی، ال کلاسیکوی وطنی در نصف دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبی پوشان در غیاب ساپینتو در پی صدرنشینی، ال کلاسیکوی وطنی در نصف دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید