یاری 400 میلیون ریالی مرکز غیردولتی به سیل زدگان خوزستان

به گزارش نیلی ابزار، رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان از یاری 400 میلیون ریالی موسس مدرسه و مرکز غیردولتی قلم چی شهر کرمان به سیل زدگان استان خوزستان خبرداد.

یاری 400 میلیون ریالی مرکز غیردولتی به سیل زدگان خوزستان

به گزارش از ، فریبا اسکندری زاده؛ رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به یاری 400 میلیون ریالی عباس مولا موسس یکی از مدارس و مراکزغیر دولتی شهر کرمان به طرح همدلی (مدارس غیر دولتی)، گفت: حرکت پر شور موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی حاکی از رشد فرهنگ وقف و یاری به همنوع در جامعه دارد.

وی مشارکت موسسین و پرسنل مدارس و مراکز غیر دولتی را در طرح همدلی بی نظیر دانست و ادامه داد: برآنیم با یاری فرهنگیان سراسر استان گوشه ای از احتیاج های هموطنان خوزستانی را رفع کنیم.

اسکندری زاده در سرانجام ضمن تشکر از مشارکت فرهنگیان سراسر استان در طرح همدلی، اضافه نمود: فرهنگیان و پرسنل حوزه غیر دولتی دیار کریمان می توانند وجه نقد خود را جهت یاری به هم میهنان خوزستانی به شماره حساب 0112821466005 بانک صادرات به نام شورای مدارس و مراکز غیر دولتی واریز نمایند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یاری 400 میلیون ریالی مرکز غیردولتی به سیل زدگان خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 400 میلیون ریالی مرکز غیردولتی به سیل زدگان خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید