کرونا، توردو فرانس و گرندپری فرانسه را هم به تعویق می اندازد، سرنوشت مشابه در انتظار گرندپری بریتانیا

به گزارش نیلی ابزار، دستوراالعمل های جدید دولت فرانسه برای پیشگیری از شیوع کرونا دو تورنمنت ورزشی مهمی که در این کشور برگزار می شوند را به تعویق می اندازد.

کرونا، توردو فرانس و گرندپری فرانسه را هم به تعویق می اندازد، سرنوشت مشابه در انتظار گرندپری بریتانیا

به گزارش نیلی ابزار و به نقل از نشریه سان، در پی بیانیه اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه مبنی بر ممنوعیت هر گونه تجمع عمومی تا اواسط ماه جولای برای مهار شیوع کرونا در این کشور، دو رویداد مهمی که هر ساله در این کشور برگزار می شوند، به زمان دیگری موکول خواهند شد.

یکی از این دو رویداد مهمترین تورنمنت دوچرخه سواری جهان یعنی رقابت های توردوفرانس است و دیگری رقابت های فرمول یک فرانسه.

رقابت های توردوفرانس طبق برنامه قبلی قرار بود در تاریخ 27 ژوئن (هفتم تیر) شروع گردد و در تاریخ 19 جولای (29 تیر) پایان یابد. با دستور العمل جدید دولت فرانسه اما این رقابت ها به زمانی دیگر که هنوز تعیین نیست موکول می گردد.

این اتفاق درباره یکی از قدیمی ترین گرندپری های فرمول یک یعنی گرندپری فرانسه هم رخ می دهد، مسابقاتی که در ابتدای فصل تابستان برگزار می گردد و سال جاری هم قرار بود در تاریخ 4 تیر در پیست پل ریچارد برگزار گردد.

از انگلیس هم خبر می رسد که امکان دارد گرندپری فرمول یک بریتانیا در پیست سیلوراستون به تعویق بیفتد. درک وارویک، ستاره سابق فرمول یک و رئیس پیشین اتحادیه رانندگان مسابقه بریتانیا، اظهار داشت که ستوارت پرینگل، رئیس گرندپری انگلیس چاره ای جز به تعویق انداختن این مسابقه را ندارد. این مسابقه طبق برنامه قرار است در تاریخ 29 تیر برگزار گردد.

در همین حال گفته می گردد که رؤسای مسابقات فرمول یک در نظر دارند در سناریویی شبیه آنچه مقامات فوتبال جهان در سر دارند، مسابقات شان را بدون حضور تماشاگران برگزار نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کرونا، توردو فرانس و گرندپری فرانسه را هم به تعویق می اندازد، سرنوشت مشابه در انتظار گرندپری بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، توردو فرانس و گرندپری فرانسه را هم به تعویق می اندازد، سرنوشت مشابه در انتظار گرندپری بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید