کد تعرفه دستگاه های چاپ دیجیتال مشخص می گردد

به گزارش نیلی ابزار، جلال ذکایی، نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری جلسه مشخص کد تعرفه برای دستگاه های چاپ دیجیتال در دفتر مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: این جلسه با حضور مدیرکل دفتر چاپ و نشر، معاون محتوایی مدیرکل چاپ و نشر و جمعی از فعالان حوزه چاپ دیجیتال برگزار گردید.

کد تعرفه دستگاه های چاپ دیجیتال مشخص می گردد

وی اضافه نمود: این جلسه با موضوع ضرورت تفکیک کد تعرفه برای واردات ماشین آلات چاپ دیجیتال در دو حوزه چاپ ورقی و چاپ رول و لارج فرمت برگزار گردید و هر یک از حاضران نظرات کارشناسی خود را اعلام کردند.

ذکایی با بیان اینکه بحث و گفتگو درباره این موضوع از دیگر محورهای این نشست بود، ادامه داد: مدیرکل دفتر چاپ و نشر در این نشست با اشاره به ضرورت ساماندهی چاپخانه ها و واردات ماشین های چاپ دیجیتال به طرح نکاتی پرداخت و سایر افراد به طرح مسائل خود درباره واردات ماشین های نو و دست دوم چاپ پرداختند.

وی تاکید نمود: قرار است جلسه بعدی در هفته آینده بار دیگر برگزار گردد و اعضای این گروه با ارائه مستندات خود در جلسه حضور داشته باشند تا تصمیم نهایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتخاذ و این توافق به وزارت صمت و کمیسیون ماده یک این وزارتخانه ابلاغ گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کد تعرفه دستگاه های چاپ دیجیتال مشخص می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کد تعرفه دستگاه های چاپ دیجیتال مشخص می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید