کارخانه: تیم ملی در 10 تا 12 بازیکن خلاصه شده بود، مربیان ایرانی چیزی از مربیان خوب دنیا کم ندارند

به گزارش نیلی ابزار، سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در گذشته در 10 تا 12 بازیکن خلاصه و در هر تورنمنتی از همین تعداد بازیکن استفاده می شد؛ این موضوع بازیکنان را خسته می نماید.

کارخانه: تیم ملی در 10 تا 12 بازیکن خلاصه شده بود، مربیان ایرانی چیزی از مربیان خوب دنیا کم ندارند

به گزارش نیلی ابزار، مصطفی کارخانه در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال که صبح امروز (دوشنبه) در سالن فدراسیون برگزار گردید، گفت: والیبال در شرایط خاصی قرار گرفته است و در دو تورنمنت مهم نتیجه ای که باید می گرفت را به دست نیاورده است.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: والیبال ایران باید به صندلی اصلی خود برگردد، تیم اول آسیا گردد و نماینده شایسته از آسیا در رویدادهای مهم دنیا مانند المپیک، لیگ ملت ها و مسابقات قهرمانی دنیا باشد. والیبال ایران امکانات خوبی در اختیار دارد و شایستگی قرار گرفتن در رتبه ها بالای دنیا را هم دارد.

کارخانه درباره فرایند آماده سازی این تیم گفت: نزدیک به دو ماه است که در کنار تیم ملی قرار دارم و من هم مانند یک سرباز به تیم خدمت می کنم. کادر فنی و در راس آن بهروز عطایی سرمربی تیم زحمت زیادی کشیدند و بازیکنان هم با انگیزه خوبی تمرینات را پیگیری می نمایند.

وی ادامه داد: شرایط خوبی در تیم ملی حکفرماست. تیم بدون مشکل، سالم و همه با کوشش زیاد در پی یک هدف عظیم هستند.

کارخانه با بیان اینکه هدف تیم ملی والیبال ایران کسب سکو در آسیا است، توضیح داد: والیبال ایران در حال حاضر احتیاجمند اسم شایسته در آسیاست. البته تیم جوانی اعزام می گردد و باید با کوشش زیادی به این هدف برسیم.

وی درباره جوانگرایی در تیم ملی هم اضافه نمود: تیم ملی والیبال ایران در گذشته در 10 تا 12 بازیکن خلاصه و در هر تورنمنتی از همین تعداد بازیکن استفاده می شد. این موضوع بازیکنان را خسته می نماید و به همین علت در بازی های المپیک خستگی را در چهره بازیکنان شاهد بودیم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: هفت بازیکن المپیکی ایران (سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، مهدی مرندی، علی شفیعی) در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا حضور ندارند و به نظر من هم تیم ملی احتیاجمند به این تغییرات بود. تیم ملی به روح، فکر و اندیشه تازه و خون تازه احتیاج داشت و این کار در حال اجراست.

وی با یادآوری اینکه سعید معروف، سیدمحمد موسوی و امیر غفور از سرمایه های ملی والیبال ایران هستند، گفت: سیاست فدراسیون، جوانگرایی است و باید به جوانان میدان داد تا همانند این بازیکنان با تجربه شوند. فضای خوبی در تیم ملی والیبال حکفرماست و تمامی بازیکنان و کادر فنی بر اساس توضیح وظایف خود عمل می نمایند.

کارخانه ادامه داد: حضور تیم ملی والیبال ایران با کادر کاملا ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا اتفاق خوبی است. همواره اعتقاد داشتم که مربیان ایرانی چیزی از مربیان خوب دنیا کم ندارند. بهروز عطایی هم از سرمایه های والیبال ایران هست و باید در صورت کسب هر نتیجه ای در قهرمانی مردان آسیا از او حمایت کنیم.

وی توضیح داد: باز هم یادآوری می کنم که بازیکنانی همانند سعید معروف، سیدمحمد موسوی و امیر غفور از سرمایه های ملی والیبال ایران هستند و شاید کادر فنی در رویدادهای مهم پیش رو مانند قهرمانی مردان دنیا، لیگ ملت ها و بازی های آسیایی احتیاج به استفاده از این بازیکنان را احساس کند. این بازیکنان احتیاج به کمی استراحت داشتند و شاید دوباره در تیم ملی حضور یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کارخانه: تیم ملی در 10 تا 12 بازیکن خلاصه شده بود، مربیان ایرانی چیزی از مربیان خوب دنیا کم ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه: تیم ملی در 10 تا 12 بازیکن خلاصه شده بود، مربیان ایرانی چیزی از مربیان خوب دنیا کم ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید