چگونه پیغام های دایرکت اینستاگرام را بدون سین خوردن بخوانیم؟

به گزارش نیلی ابزار، بسیاری از افراد علاقه دارند تا دایرکت های اینستاگرام خود را بدون سین (seen) خوردن بخوانند. اینستاگرام در حالت عادی تنظیماتی برای این ویژگی در نظر نگرفته است اما راه کارهایی برای خواندن پیغام های دایرکت اینستاگرام بدون برچسب مزاحم سین وجود دارد. با این مقاله از خبرنگاران مگ همراه باشید تا با همه ترفندهای لازم برای خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن را به شما آموزش دهیم.

چگونه پیغام های دایرکت اینستاگرام را بدون سین خوردن بخوانیم؟

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن: محدود کردن حساب ها

اگر پیغامی را در دایرکت دریافت کردید و تمایل دارید بدون اطلاع فرستنده آن را مطالعه کنید، در مرحله اول می توانید از محدود (restrict) کردن فرستنده بهره ببرید. یعنی می توانید به طور موقت فرستنده را محدود کنید و پس از مطالعه پیغام، محدودیت را بردارید. می توانید از تصاویر زیر برای هدایت بیشتر بهره ببرید.

برای محدود کردن یک حساب کاربری، به پروفایل آن ها بروید و روی سه نقطه افقی واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

از منوی ظاهر شده روی Restrict ضربه بزنید. اکنون، هر پیغام جدیدی از حساب محدود شده در پوشه Requests ظاهر می گردد و به این ترتیب خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن به راحتی صورت می گیرد. در تهایت اگر به درستی یک فرد را محدود نموده باشید، این تصویر را مشاهده می کنید.

پس از خواندن پیغام، همان مراحل بالا را دنبال کنید، اما این بار از منوی ظاهر شده Unrestrict را انتخاب کنید.

خروج از سیستم و آفلاین شدن

یکی دیگر از ترفندهای ساده برای خواندن پیغام های دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن، این است که قبل از باز کردن دایرکت ها آفلاین شوید. برای خاموش کردن Wi-Fi یا داده های تلفن همراه در دستگاه iOS خود، انگشت خود را از گوشه سمت راست بالای صفحه به پایین بکشید تا Control Center باز گردد. با توجه به اینکه برای اتصال به اینترنت از Wi-Fi یا داده ها استفاده می کنید، روی آیکون مورد نظر ضربه بزنید. به طور مشابه، در دستگاه اندرویدی برای دسترسی به بخش نوتیفیکیشن ها، انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و روی نمادهای Wi-Fi و داده تلفن همراه ضربه بزنید.

در اینجا گفتنی است که این روش تنها در صورتی کار می نماید که پس از دریافت پیغامی که قصد خواندن آن را دارید، Wi-Fi یا داده های تلفن همراه را غیرفعال کنید. پس از اینکه اتصال اینترنت خود را غیرفعال کردید، به سادگی اینستاگرام را فعال کنید و پیغام را بخوانید. یکی از مهم ترین مراحل این روش خروج از حساب کاربری اینستاگرام خود پس از خواندن پیغام است. برای انجام این کار می توانید به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. روی آیکون سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و راهی Settings and privacy و سپس Log out شوید. اگر این کار را انجام ندهید، نمی توانید پیغام های دایرکت اینستاگرام را بدون سین خوردن ببینید و فرستنده متوجه اینکه شما دایرکت را خوانده اید می گردد.

خواندن دایرکت با استفاده از نوتیفیکیشن

یک راه بی دردسر برای خواندن پیغام دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن، استفاده از پیش نمایش نوتیفیکیشن ها (notification) است. قبل از اینکه تنظیمات نوتیفیکیشن های دستگاه خود را تغییر دهید، مهم است که این تنظیمات را در اینستاگرام خود فعال کنید. برای انجام این کار، روی آیکون سه خط در اینستاگرام ضربه بزنید و سپس راهی Settings and privacy شوید. در ادامه روی Notifications که زیر متن How you use Instagram قرار گرفته است، ضربه بزنید و سپس Messages را انتخاب کنید.

در نهایت، گزینه on که در زیر گزینه Messages from individual and group chats وجود دارد را انتخاب کنید.

برای فعال کردن پیش نمایش نوتیفیکیشن ها در دستگاه iOS، مسیر زیر را پیش رو دارید: ابتدا از بخش Settings گزینه Notifications را انتخاب کنید و سپس روی Show Previews ضربه بزنید. اکنون می توانید بین دو گزینه Always یا When Unlocked انتخاب کنید.

گفتنی است که برای حفظ حریم خصوصی باید گزینه اول را انتخاب کنید. در غیر این صورت، هر کسی که به طور اتفاقی به دستگاه شما نگاه می نماید، حتی زمانی که آن قفل است، می تواند به راحتی پیغام های شما را بخواند.

اگر می خواهید نوتیفیکیشن ها را در صفحه lock screen بدون نمایش محتوایی ظاهر شوند، مگر اینکه قفل آن را باز کنید، گزینه دوم را انتخاب کنید. اکنون به اسکرول (scroll) ادامه دهید تا اینستاگرام را در قسمت Notification Style بیابید و سپس گزینه Allow Notifications را تغییر دهید.

برای فعال کردن پیش نمایش نوتیفیکیشن ها در دستگاه Android، به Settings دستگاه خود بروید و روی Apps ضربه بزنید. به اسکرول کردن ادامه دهید و اینستاگرام را از فهرست برنامه ها انتخاب کنید.

روی نوتیفیکیشن ها ضربه بزنید و Allow notifications را فعال کنید. بسته به اولویت خود، روی Lock screen یا Pop-up ضربه بزنید. اگر پیغام فوق العاده طولانی نباشد، باید بتوانید بدون اطلاع فرستنده آن را بخوانید، زیرا نیازی به باز کردن برنامه اینستاگرام ندارید. فقط مراقب باشید هنگام خواندن پیغام به طور تصادفی روی آن ضربه نزنید.

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن؛ سخن پایانی

این روش ها به شما یاری می نمایند دایرکت اینستاگرام خود را بدون سین خوردن بخوانید. متأسفانه، تا زمانی که اینستاگرام یک روش رسمی برای این کار معرفی نکند، باید از راهکار های جایگزین بهره ببرید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خواهشمند است نظرات و تجربیات خود در استفاده از این روش ها را با ما و سایر کاربران نیلی ابزار مگ به وسیله کامنت به اشتراک بگذارید.

منبع: makeuseof

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه پیغام های دایرکت اینستاگرام را بدون سین خوردن بخوانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه پیغام های دایرکت اینستاگرام را بدون سین خوردن بخوانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید