چت های واتساپ را چگونه از گوشی قدیمی به نو منتقل کنیم؟

به گزارش نیلی ابزار، نگران چت های خود در واتساپ نباشید، با استفاده از روش زیر داده های خود را بدون تغییر به گوشی هوشمند نو انتقال دهید.

چت های واتساپ را چگونه از گوشی قدیمی به نو منتقل کنیم؟

به گزارش نیلی ابزار، اپلیکیشن واتساپ اخیراً ویژگی را برای ارائه امنیت و تجربه بهتر کاربران خود راه اندازی نموده است. این برنامه به شما امکان می دهد چت ها را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنید. انتقال چت در واتساپ از اندروید به iOS و بالعکس سخت است. اما انتقال داده ها و چت ها از یک گوشی هوشمند قدیمی به یک گوشی نو بسیار آسان است. این گزینه برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است. برای آغاز فرآیند انتقال چت واتساپ از گوشی قدیمی به تلفن همراه نو باید مراحل زیر را دنبال کنید.

به قسمت تنظیمات در WhatsApp بروید. حساب را باز نموده و گزینه Change Number را انتخاب کنید. پس از آن روی Next کلیک کنید. قبل از فشار دادن دکمه Next، شماره تلفن قدیمی و نو خود را وارد کنید. با ظاهر شدن یک پیغام نو انتخاب شما تایید می گردد. بعلاوه کاربران می توانند در صورت تمایل در این مرحله مخاطبین خود را در خصوص تغییر شماره مطلع نمایند. گزینه های همه مخاطبین یا مخاطبین موجود و سفارشی در اختیار کاربران قرار گرفته است. اطلاعات تماس واتساپ مخاطبین با کلیک بر روی اعلان به روز می گردد. اکنون گزینه Done را انتخاب کنید. با کامل شدن فرآیند WhatsApp مجددا راه اندازی می گردد و از شماره ثبت شده نو درخواست OTP می نماید.

قابلیت نو WhatsApp برای کاربران دسکتاپ

ویژگی نو واتساپ به کاربران این امکان را می دهد که آخرین تصاویر نمایش داده خود را مخفی نمایند. به گزارش WABetaInfo این ویژگی به کاربران امکان می دهد بخش مربوط به تصاویر نمایه را برای کاربر انتخاب شده مخفی نمایند. نسخه فعلی به کاربران امکان می دهد شرایط نمایه و تصاویر خود را برای همه مخاطبین یا افراد گزینش شده تنظیم نمایند. بعلاوه این رسانه اجتماعی در حال آزمایش این قابلیت برای دستگاه های اندرویدی است. علاوه بر این مدیران گروه ها در واتساپ می توانند تمام موارد ارسال شده به وسیله همه اعضا را حذف نمایند.

منبع: فرارو

به "چت های واتساپ را چگونه از گوشی قدیمی به نو منتقل کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چت های واتساپ را چگونه از گوشی قدیمی به نو منتقل کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید