چه کشورهایی به ویزا احتیاج ندارند؟

به گزارش نیلی ابزار، برای بسیاری افراد گرفتن ویزا کاری خسته کننده یا حتی سخت است. اما همواره سفر کردن به کشورهای خارجی مستلزم گرفتن ویزا نیست؛ بدین معنا که بدون گرفتن ویزا می توان به بعضی کشورها سفر کرد. در ادامه با سایتی آشنا می شویم که ما را با کشورهایی که نیازمند ویزا نیستند، بعلاوه شرایط اقامت آن ها آشنا می نماید.

چه کشورهایی به ویزا احتیاج ندارند؟

حتما بارها رخ داده که احساس نموده اید به سفر احتیاج دارید، اما نمی دانید به کجا بروید. یک راه محدود کردن مقصدها براساس داشتن سفری راحت و بی دردسر است، سفری بدون گرفتن ویزا که گاه به رویه ای آزاردهنده تبدیل می گردد. VisaDB سایت جدیدی است که شما را در این امر یاری می نماید.

VisaDB سایتی با اطلاعات مفید

وارد سایت شوید و محل زندگی تان را وارد کنید. این سایت لیستی از کشورهایی که می توانید بدون درخواست ویزا به آن ها سفر کنید در اختیار شما قرار می دهد. بعلاوه مدت زمانی که می توانید در آن کشورها اقامت کنید، هزینه اقامت، رفت و آمد و غذا را نسبت به هزینه های کشور خودتان در اختیار شما قرار می دهد.

مقاله مرتبط:

اگر قصد آغاز کاری را در کشوری غیر از کشور خود داشته باشید، این سایت اطلاعاتی درباره جاهایی که به شما اجازه زندگی، کار، تحصیل یا شهروندی می دهند، می دهد.

با این که این سایت در مراحل اولیه خود به سر می برد، اما برترین گزینه برای بدست آوردن اطلاعاتی است که پیش تر درباره آن ها صحبت کردیم.

منبع: کجارو / thenextweb

به "چه کشورهایی به ویزا احتیاج ندارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کشورهایی به ویزا احتیاج ندارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید