پیکان 0 - گل گهر 2؛ انتقام قلعه نویی از تارتار

به گزارش نیلی ابزار، خبرگزاری خبرنگاران- تیم های پیکان و گل گهر به مصاف هم رفته اند که این ملاقات در نهایت با رجحان دو بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام رسید.

پیکان 0 - گل گهر 2؛ انتقام قلعه نویی از تارتار

به گزارش نیلی ابزار، گل گهری ها به نوعی انتقام بازی رفت را دریافتد. در بازی رفت روی اشتباه علیرضا حقیقی پیکانی ها پیروز شدند به حریف گل بزنند و در این بازی هم اشتباهات فردی در بازی دخیل بود. دفع توپ عجیب عبدالله زاده روی گل دوم که البته روی خط توپ به صادقی برخورد کرد و گل شد. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود پیکان به اتمام رسیده بود ولی در این بازی قلعه نویی از تارتار انتقام گرفت.

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرز، آرش قادری، محمد خدابنده لو، ابراهیم صالحی، آرمان قاسمی، محمدامین درویشی، علی قربانخانی، سامان فلاح، علی عبدالله زاده، اسماعیل بابایی

سرمربی پیکان: مهدی تارتار

ترکیب گل گهر: علیرضا حقیقی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، یونس شاکری، مرتضی تبریزی

سرمربی گل گهر: امیر قلعه نویی

ملاقات تیم های پیکان و گل گهر در دور رفت لیگ برتر، یک پدیده جدید را به فوتبال ایران معرفی کرد؛ نادر محمدی، اوت انداز تیم پیکان که در آن ملاقات گل دوم و پیروزی بخش تیمش را از روی پرتاب اوت وارد دروازه حقیقی کرد و به یکی از سوژه های جذاب لیگ بیستم شد. بعد از گذشت 15 هفته، دو تیم پیکان و گل گهر امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 17:30 در تهران ملاقات برگشت خود را برگزار خواهند کردند؛ شاگردان قلعه نویی پیروز شدند در این ملاقات که نادر محمدی برای اولین بار در ترکیب اصلی پیکان حضور نداشت، حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و ضمن دریافت انتقام بازی رفت، با 29 امتیاز تا رتبه چهارم صعود نمایند.

توضیح گل ها:

گل گهر 1- پیکان (مرتضی تبریزی 21): ارسال علی اصغر عاشوری با یک ارسال از سمت چپ محوطه جریمه، مرتضی تبریزی را که در دهانه دروازه جای گرفته بود را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن با ضربه سینه خود توپ را به گل تبدیل کرد.

پیکان 0- گل گهر 2 (سعید صادقی 73): ارسال تند و تیز یونس شاکری از سمت راست را علی عبدالله زاده با تکل بلند قطع کرد و این توپ در حالی که می رفت درون دروازه قرار بگیرد با دخالت سعید صادقی از خط عبور کرد تا گل به نام بازیکن گل گهر ثبت گردد.

نیمه اول: دو تیم در 45 دقیقه ابتدایی، بازی محتاطانه ای را ارائه کردند و همین موضوع باعث شد تا یک نیمه کاملا کم افت و خیز را ببینیم. در طول این نیمه تنها یک موقعیت خطرناک روی دروازه ها ایجاد شد که همین موقعیت هم به تک گل تیم گل گهر انجامید؛ گلی که با اعتراض شدید پیکانی ها همراه بود. در نهایت شاگردان قلعه نویی با حفظ همین گل که در دقیقه 21 به ثمر رسیده بود، برنده راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم بازی برخلاف تصور این تیم گل گهر بود که کار را تهاجمی شروع کرد. شاگردان قلعه نویی در 20 دقیقه ابتدایی بازی چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اختلاف را بیشتر نمایند تا اینکه در دقیقه 73 توسط صادقی برای دومین بار دروازه پیکان را باز کردند. کوشش پیکان در ادامه بازی برای جبران گل های دریافتی حاصلی در پی نداشت؛ تارتار حتی در دقیقه 80 نادر محمدی را هم برای استفاده از پرتاب های اوت بلندش وارد زمین کرد اما این تدبیر هم حاصلی برای پیکان نداشت و بازی با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به خاتمه رسید.

دقایق حساس:

دقیقه 51: ارسال دیدنی احمد زنده از روی ضربه ایستگاهی را میلاد زکی پور با ضربه سری خطرناک روانه دروازه حریف کرد اما رضایی به خوبی با نوک انگشتان خود راه این توپ را بسته و آن را راهی کرنر کرد.

دقیقه 59: ارسال بهنام برزای از سمت راست را یونس شاکری با ضربه سر به سمت دروازه پیکان زد که این ضربه با اختلافی اندک راهی اوت شد.

دقیقه 65: برهم خوردن تعادل مهاجم تیم پیکان درون محوطه جریمه تیم گل گهر، باعث به وجود آمدن صحنه ای شد که پیکانی های به شدت اعتقاد داشتند که داور باید آن را پنالتی می گرفت.

دقیقه 80: شوت نادر محمدی از پشت محوطه جریمه در حالی که می رفت به یک موقعیت خطرناک تبدیل گردد، توسط مدافعان گل گهر، پیش از رسیدن به دروازه بلوکه شد.پ

دقیقه 81: اولین پرتاب اوت بلند نادر محمدی پس از ورود به میدان را سامان فلاح با ضربه سر روانه دروازه حریف کرد که این ضربه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیکان 0 - گل گهر 2؛ انتقام قلعه نویی از تارتار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان 0 - گل گهر 2؛ انتقام قلعه نویی از تارتار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید