3 مربی اسپانیایی در راه فوتبال ایران ، لیگ برتر لالیگایی می شود

به گزارش نیلی ابزار، مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی در خصوص برنامه های آماده سازی این تیم برای فصل آینده داد.

3 مربی اسپانیایی در راه فوتبال ایران ، لیگ برتر لالیگایی می شود

به گزارش نیلی ابزار هوشنگ نصیرزاده درخصوص برنامه باشگاه برای آماده سازی تیم برای فصل آینده، گفت: همانگونه که پیش از این نیز عنوان شده، هدف گذاری هیأت مدیره بر مبنای آماده سازی تیمی قدرتمند برای فصل نو مسابقات قرار گرفته و به همین علت از چند ماه قبل اقدام به تمدید قرارداد سرمربی تیم و برخی بازیکنان شاخص و تاثیرگذار کرده ایم.

وی اعلام نمود: پس از پایان مسابقات، پاکو خمز با مشخص شدن تعداد سهمیه بازیکنان خارجی از سوی فدراسیون فوتبال، لیست بازیکنان خروجی و همچنین لیست بازیکنان مورد نیاز را در اختیار ما قرارداده است و هم براساس این لیست اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. قرارداد هشت بازیکن با باشگاه به اتمام رسیده و در حال تمدید قرارداد برخی از آنان براساس نظر کادرفنی هستیم.

مدیرعامل تراکتور با بیان اینکه مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان در دفتر تهران آغاز شده است، اضافه نمود: با توجه به دستورالعمل سازمان لیگ مبنی بر کنترل بیشتر قراردادها، در نظر داریم که کلیه قراردادهای بازیکنان و کادرفنی در چارچوب این مقررات تنظیم شود.

نصیرزاده در رابطه با برگزاری اردوی پیش فصل، اعلام کرد: براساس درخواست پاکو خمز اردوی پیش فصل به مدت 2 هفته در تیرماه در یکی از مجهزترین کمپ های استانبول برگزار می شود و به همین علت 2 نفر به عنوان نماینده باشگاه طی هفته جاری از این کمپ بازدید خواهند کرد.

وی همچنین از تغییرات در کادرفنی تیم خبر داد و عنوان داشت: سه مربی که سابقه کادر در لالیگا را دارند، از فصل آینده در کنار پاکو خمز با باشگاه همکاری خواهند داشت که از اردوی ترکیه به تیم ملحق می شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "3 مربی اسپانیایی در راه فوتبال ایران ، لیگ برتر لالیگایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 مربی اسپانیایی در راه فوتبال ایران ، لیگ برتر لالیگایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید