دریا؛ زنی که نتوانست مهدی طارمی را راضی کند

به گزارش نیلی ابزار، مهدی طارمی دیگر به میلان منتقل نمی گردد. این خبری است که باشگاه پورتو به طور رسمی آن را منتشر نموده و خبر داده این بازیکن 31 ساله ایرانی تا انتهای قراردادش در جمع پرتغالی ها خواهد ماند. این بیانیه درحالی صادر شد که رسانه های ایتالیایی و پرتغالی خبر از توافق نهایی طرفین برای این انتقال داده بودند، اما به ناگاه، درخواست مهدی طارمی برای افزایش رقم دستمزدش در میلان، همه چیز را به هم ریخت.

دریا؛ زنی که نتوانست مهدی طارمی را راضی کند

پورتو با پیشنهاد 15 میلیون یورویی به علاوه 3 میلیون یورو پاداشِ میلانی ها برای خرید طارمی موافقت کرد و مذاکرات را به فاز نهایی کشاند. در فاصله 24 ساعت مانده تا توافق کلی، مهدی طارمی و مدیربرنامه هایش به علت آنکه پیشنهاد مالی میلان برای دستمزد سالیانه این بازیکن کمتر از حد تصور بود، خواهان اصلاح در بند های قرارداد پیشنهادی شدند. میلان، برخلاف تصور اولیه، دستمزد سالیانه 1.5 میلیون یورو به علاوه پاداش را برای مهدی طارمی درنظر گرفته بود. این رقم با مخالفت مهدی و همراهانش روبه رو شد و آن ها می خواستند دست کم تا 2 برابر به این دستمزد اضافه گردد. همین اختلاف نظر، جرقه اصلی برای تهدید شدن توافق صورت گرفته را زد. افرادی که از ایتالیا راهی پرتغال شده بودند تا با پورتو مذاکره نمایند به مسئولان این باشگاه ایتالیایی خبر دادند توافق در آستانه فروپاشی است؛ آن هم درست در زمانی که فقط 24 ساعت تا سرانجام مهلت جابجایی در بازار اروپا مانده بود.

در چنین فضایی، باشگاه میلان آخرین حربه را هم به کار گرفت و به سراغ دریا بهرامی، کارگزار ایرانی شاغل در دنیای فوتبال رفت تا مگر به وسیله او بتواند مهدی طارمی را راضی به حضور در میلان کند. دریا بهرامی که از او به عنوان یک وکیل ورزشی یاد می گردد در اولین ساعات حضورش از پیچیدگی این پرونده و سختی کار صحبت نموده بود، اما مثل بقیه میلانی ها امیدوار بود بتواند مهدی طارمی را از پرتغال به ایتالیا بکشاند. البته بیانیه شب گذشته پورتو در این زمینه، تعیین کرد دریا بهرامی هم در انجام این ماموریت توفیقی نداشته است. میلان در فاصله 24 ساعت تا سرانجام مهلت جابجایی با وارد کردن این واسطه ایرانی، آخرین تلاشش برای خریدن مهدی طارمی را هم انجام داد، اما رقم پیشنهادی برای دستمزد این بازیکن را نتوانست به حد مطلوب برساند تا پرونده با شکست روبه رو گردد.

دریا بهرامی در شرایطی خودش را به میلان رساند که چند سالی می گردد در حوزه فوتبال مشغول به کار است و حالا آژانس اختصاصی خودش در این زمینه را دارد. او 2 سال پیش هم سابقه همکاری با میلانی ها در یک پرونده را داشت و مسئولان امیدوار بودند با توجه به ایرانی بودن طرفین، او بتواند راحت تر با مهدی طارمی مذاکره داشته باشد. دریا بهرامی به عنوان کارگزار با فدراسیون فوتبال اسپانیا مشغول همکاری است و درجه عالی مدیریت ورزشی را از بارسلونا گرفته. در سابقه کاری او همکاری با باشگاه های فوتبال در حوزه خلیج فارس هم خاصه امارات و شهر دبی دیده می گردد. به هر روی، حضور این واسطه ایرانی هم که به وسیله میلانی ها به کار گرفته شد، نتوانست برای انتقال مهدی طارمی از پورتو به میلان مفید واقع گردد تا مهاجم تیم ملی ایران تا سرانجام قراردادش تا سال 2024 در پورتو ماندگار گردد. فعلا تعیین نیست طارمی در ادامه قصدی برای تمدید قراردادش با این باشگاه پرتغالی داشته باشد یا نه. اگر او تمدید نکند در انتهای فصل می تواند به عنوان بازیکن آزاد، راهی باشگاهی دیگر گردد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "دریا؛ زنی که نتوانست مهدی طارمی را راضی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریا؛ زنی که نتوانست مهدی طارمی را راضی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید