پهپاد ویژه فیلم برداری حرفه ای

به گزارش نیلی ابزار، شرکت چینی دی جی آی که در زمینه فراوری انوع پهپاد فعالیت دارد از فراوری پهپاد تازه ای به نام استورم خبر داده که یک پهپاد حرفه ای فیلم برداری هوایی توصیف شده است.

پهپاد ویژه فیلم برداری حرفه ای

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی نیلی ابزار به نقل از تک رادار، شرکت چینی دی جی آی که در زمینه فراوری انوع پهپاد فعالیت دارد از فراوری پهپاد تازه ای به نام استورم خبر داده که یک پهپاد حرفه ای فیلم برداری هوایی توصیف شده است.این پهپاد دارای هشت پروانه برای حفظ تعادل در هوا بوده و می تواند با استفاده از سیستمی موسوم به Ronin 2 PTZ در زوایای مختلفی در هوا قرار گرفته و از صحنه مورد نظر فیلم برداری کند.

این پهپاد می تواند تجهیزات فیلم برداری حرفه ای به وزن حداکثر 18.5 کیلوگرم را هم حمل کند که بیش از پهپادهای مشابه موجود در بازار است. استورم با سرعتی برابر با 80 کیلومتر در ساعت در هوا پرواز می نماید و البته در صورت فعال شدن قابلیت مکان یابی جی پی اس این سرعت به 60 کیلومتر در ساعت کاهش می یابد.

پهپاد مذکور می تواند در سرمای حداکثر منفی 10 درجه سانتیگراد نیز به فعالیت ادامه دهد و حداکثر مدت زمان پرواز آن بعد از شارژ باتری 25 دقیقه است، هر چند این زمان در صورت افزایش وزن تجهیزات به بیش از 12 کیلوگرم به 15 دقیقه کاهش می یابد. پهپاد یادشده فقط به سینماگران حرفه ای فروخته می گردد و عرضه آن فعلا محدود به چین است. قیمت استورم هنوز اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "پهپاد ویژه فیلم برداری حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهپاد ویژه فیلم برداری حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید