پاسخ تند مدیرعامل آپارات به رئیس صداوسیما: به سازمان مطبوع تان برسید که در شرایط اضمحلال رسانه ای و فروپاشی اعتماد قرار گرفته است

به گزارش نیلی ابزار، محمدجواد شکوری مقدم مدیر هلدینگ صباایده در واکنش به صحبت های اخیر پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا وسیما رشته توییتی را منتشر کرد.

پاسخ تند مدیرعامل آپارات به رئیس صداوسیما: به سازمان مطبوع تان برسید که در شرایط اضمحلال رسانه ای و فروپاشی اعتماد قرار گرفته است

شکوری مقدم با انتقاد به صحبت های جبلی نوشت: روش مواجهه آقای جبلی با پلتفرم های کاربرمحور، مثل مدیریت مدرسه آنلاین با چوب و فلک است! در همه جای جهان صاحب حق یک محتوا اجازه ادعا و گزارش به پلتفرم های کاربرمحور دارد و اگر پلتفرم بی التفات بود، تازه فرایند حقوقی قابل پیگیری است.

او در ادامه افزود: آقایان به خودشان زحمت یک گزارش ساده را نمی دهند و فکر می نمایند ما کارمند مواجب بگیرشان هستیم و باید نیروی انسانی دربست بگذاریم و بجای شان گزارش از محتواهای فاخرشان!! در پلتفرم آپارات تهیه کنیم. نه برادر! اینجا فضای مجازی است، صداوسیما نیست که هر چه بخواهید با پول و مالیات مردم و سؤمدیریت تان، ماشین خشم و بی اعتمادی بسازید و کسی هم نگوید بالای چشمتان ابروست.

شکوری مقدم در آخر با یادآوری بازپخش محتوای تولیدی تلویزیون هم گفت: شما به سازمان مطبوع تان برسید که در شرایط اضمحلال رسانه ای و فروپاشی اعتماد قرار گرفته است، تکرار بازپخش سریال هایش 2 رقمی شده و تبلیغات هر شرکتی را که پخش می نماید اثر معکوس و منفی می گذارد. فضای مجازی را بگذارید برای مردم بماند. در این حکم، با عدم توجه به کاربر محور بودن آپارات، مسئولیت محتواهای صدا و سیما که به وسیله کاربران در سایت آپارات بارگذاری شده را متوجه مدیر سایت دانسته اند.

منبع: فرارو

به "پاسخ تند مدیرعامل آپارات به رئیس صداوسیما: به سازمان مطبوع تان برسید که در شرایط اضمحلال رسانه ای و فروپاشی اعتماد قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ تند مدیرعامل آپارات به رئیس صداوسیما: به سازمان مطبوع تان برسید که در شرایط اضمحلال رسانه ای و فروپاشی اعتماد قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید