ورود سامانه بارشی تازه به کشور ؛ فردا این 9 استان بارانی می شوند ، وزش باد شدید و گرد وخاک در بخش هایی از کشور

به گزارش نیلی ابزار، سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از شرایط جوی کشور طی 5 روز آینده خاطرنشان کرد.

ورود سامانه بارشی تازه به کشور ؛ فردا این 9 استان بارانی می شوند ، وزش باد شدید و گرد وخاک در بخش هایی از کشور

به گزارش نیلی ابزار، امروز (یکشنبه) در شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در جنوب استان های کرمان و سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می گردد.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه ، با عبور موج بارشی از نوار شمالی کشور در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان، قزوین ، استان های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و به تدریج در خراسان شمالی رگبار و رعد و برق ، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گرد و خاک رخ خواهد داد.

طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر در برخی ساعات رگبار و رعد و برق ، باد و گرد و خاک پیش بینی می گردد.

پنجشنبه در اردبیل ، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق کشور بارش پراکنده خواهیم داشت .

روز آدینه در منطقه ها شمالی ، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده با احتمال رعد و برق پیش بینی می گردد.

دوشنبه در شرق ، سه شنبه در شرق و دامنه های جنوبی البرز و چهارشنبه تا آدینه در شمال شرق ، شرق ، دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از مرکز کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می گردد.

دریای خزر در روز چهارشنبه مواج است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ورود سامانه بارشی تازه به کشور ؛ فردا این 9 استان بارانی می شوند ، وزش باد شدید و گرد وخاک در بخش هایی از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی تازه به کشور ؛ فردا این 9 استان بارانی می شوند ، وزش باد شدید و گرد وخاک در بخش هایی از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید