وبینار آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع PCT برگزار می گردد

به گزارش نیلی ابزار به نقل از معاونت علمی و فناوری،فناوران و صاحبان اختراع می توانند با شرکت در 2 کارگاه وبیناری آموزشی و ترویجی اسفندماه، با بعضی از الزام ها و ویژگی های حوزه مالکیت فکری آشنا شوند.

وبینار آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع PCT برگزار می گردد

سه شنبه های با طعم مالکیت فکری که از چهاردهم دی ماه امسال به همت کانون پتنت ایران شروع شد، با دو جلسه وبیناری در اسفندماه، به کار خود خاتمه می دهد.

برگزاری 6 کارگاه طی 2ماه

طی ماه های دی و بهمن، 6 کارگاه وبیناری با عناوین آشنایی با مالکیت فکری، پتنت، ابزاری برای حفاظت از فناوری های نوآورانه، هنر نگارش توصیف اختراع، آشنایی با آناتومی پتنت، جستجوی پتنت و آشنایی با پایگاه اطلاعاتی PATENTSCOPE برگزار گردید.

در ادامه این رویداد آموزشی و ترویجی در حوزه مالکیت فکری، دو کارگاه وبیناری با موضوع آشنایی با تحلیل پتنت در تاریخ سوم اسفندماه و آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع PCT و مزایای آن در تاریخ هفدهم اسفندماه برگزار می گردد.

آشنایی با تحلیل پتنت

کارگاه وبیناری آشنایی با تحلیل پتنت به شرکت کنندگان یاری خواهد نمود تا تشخیص ایده های قابل ثبت به عنوان اختراع را بیاموزند تا نحوه مطالعه آن آسان گردد.

آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع

کارگاه وبیناری خاتمه سال کانون پتنت ایران به آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع PCT و مزایای آن می پردازد. این وبینار که هفدهم اسفند برگزار می گردد بر آن است تا با معرفی معاهده همکاری ثبت اختراع، جنبه ها و ابعاد مختلف استفاده از این سیستم را مورد آنالیز و تجزیه و تحلیل قرار دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وبینار آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع PCT برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع PCT برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید