یازدهمین کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران برگزار می گردد

به گزارش نیلی ابزار، رئیس مرکز تحقیقات بیماری های کلیه و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از برگزاری یازدهمین کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران در آذرماه اطلاع داد.

یازدهمین کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران برگزار می گردد

به گزارش نیلی ابزار،دکتر عباس بصیری با اعلام این خبر گفت: یازدهمین کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران با همکاری مرکز تحقیقات بیماریهای کلیه و مجاری ادراری دنشگاه 15-13 آذرماه در مرکز همایش های بیمارستان هاشمی نژاد برگزار می گردد.

به گفته وی در این گردهمایی علمی اساتید، صاحب نظران و جراحان نخبه داخلی و خارجی این حوزه، متخصصان ارولوژی سایر کشورها(هند، کویت، قطر، ترکیه، عراق، تاجیکستان)، نمایندگان انجمن بین المللی SIU و دبیر انجمن ارولوژی هند حضور دارند و به بحث و مصاحبه در مورد تجربیات و آخرین یافته های علمی این حوزه خواهند پرداخت.

بصیری با اشاره به این که در سال های اخیر توجه خاصی به جراحی های لاپاراسکوپی و کم تهاجمی شده است ، گفت: با برگزاری این گونه همایش ها امکان بحث و تبادل تجربیات و یافته های علمی نوین متخصصان داخلی و خارجی فراهم می گردد و دستاوردهای جدید پزشکی در حیطه اندویورولوژی به اطلاع متخصصان داخلی و خارجی رسانده خواهد شد.

وی گفت: این گردهمایی علمی دارای پخش زنده جراحی در اتاق عمل است و بطور همزمان امکان ارتباط صوتی و تصویری بین شرکت نمایندگان و جراح در اتاق عمل فراهم است و پرسش و پاسخ وجود دارد.

رییس مرکز تحقیقات بیماری های کلیه و مجاری ادراری دانشگاه با بیان این مطلب که کنگره مذکور از امتیاز بازآموزی برای متخصصان ارولوژی، کلیه، اطفال، زنان و جراحی عمومی برخوردار است به تبیین محورهای مورد بحث در این گردهمایی پرداخت.

به گفته وی مباحثی نظیر آموزش در اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی، استفاده از سیمولاتورها در آموزش اندویورولوژی، درمان های نوین یاری تهاجمی سنگ سیستم ادراری در بچه ها و بزرگسالان، درمان های نوین کم تهاجمی در سرطان های سیستم ادراری، نمایش فیلم های درمان های کم تهاجمی بیماری های سیستم ادراری، جلسات بحث درخصوص درمان های نوین پروستات، کاربرد لیزر در ارولوژی و تکنیک های آن و درمان های کم تهاجمی بیماری های ارولوژی بانوان، از محورهای مورد بحث در این کنگره فوق تخصصی است.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، علاقمندان به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه یازدهمین کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یازدهمین کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یازدهمین کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید