هواوی Enjoy 60X با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید

به گزارش نیلی ابزار، هواوی ساعاتی قبل از گوشی Enjoy 60X در کنار مچ بند هوشمند هواوی بند 8 رونمایی کرد. ابتدا به هواوی Enjoy 60X می پردازیم که از باتری غول پیکر 7000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و در کل طراحی قابل توجهی دارد.

هواوی Enjoy 60X با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید

در پنل جلویی این گوشی شاهد پنل 9.95 اینچی LCD هستیم که رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 90 هرتز را ارائه می نماید. قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون 680 است و در کنار آن 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی هم قرار گرفته است. در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دیده می گردد و کنار این دوربین هم یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپکیسلی دیده می گردد. برای ثبت عکس های سلفی هم باید از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره ببرید.

اما مهم ترین ویژگی گوشی هواوی Enjoy 60X، باتری 7000 میلی آمپر ساعتی آن است که حتی در صورت استفاده نسبتا سنگین هم می تواند برای حداقل دو روز دوام بیاورد. البته با توجه به سرعت شارژ 22.5 وات، برای شارژ کردن آن باید زمان زیادی منتظر بمانید. البته مدل 512 گیگابایتی این گوشی با استفاده از کابل می تواند دیگر گجت ها را با همین سرعت 22.5 وات شارژ کند که یک ویژگی بسیار مجذوب کننده محسوب می گردد. این گوشی قرار است با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 3.0 به دست کاربران برسد.

هواوی هنوز قیمت و تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده و معین که نیست که آیا در بازارهای خارج از چین هم عرضه خواهد شد یا نه.

هواوی بند 8

این مچ بند هوشمند هم نسبت به نسل قبلی با تغییرات زیادی روبرو نشده است. وزن این مچ بند (بدون احتساب بند) به 14 گرم می رسد که این یعنی 2 گرم سبک تر از نسل قبلی محسوب می گردد. البته همچنان با نمایشگر 1.47 اینچی روبرو هستیم که رزولوشن 194 در 369 را ارائه می دهد.

این مچ بند حالا از لبه های تخت تری استفاده می نماید و ظاهرا کیفیت بندهای ارائه شده برای آن بهبود یافته است. مطابق معمول با قابلیت های مربوط به سنجش ضربان قلب و دیگر قابلیت های مشابه روبرو هستیم و این مچ بند از 100 فعالیت ورزشی پشتیبانی می نماید. مدل فاقد NFC این مچ بند با قیمت 40 دلار راهی بازار چین می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی Enjoy 60X با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی Enjoy 60X با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید