هر آنچه از فیلم Your Place or Mine باید بدانید

به گزارش نیلی ابزار، برای اینکه یک اثر سینمایی در ژانر کمدی و عاشقانه بتواند به موفقیت دست پیدا کند، جذبه میان بازیگران از اهمیت بسیار زیادی برخودار است و تاثیر شگرفی در نتیجه نهایی دارد. تا به امروز نیز بازیگرانی مختلفی در دنیای سینما در کنار یکدیگر نقش آفرینی نموده اند. با اینکه ریس ویترسپون و اشتون کوچر از جمله بازیگران برجسته این ژانر به شمار می رود اما در کمال شگفتی باید گفت که آن ها تا به امروز در یک فیلم در کنار یکدیگر حضور نداشتند.

هر آنچه از فیلم Your Place or Mine باید بدانید

اما این موضوع قرار است با فیلم خونه تو یا من (Your Place or Mine) تغییر کند. آن ها در این فیلم کمدی و عاشقانه قرار است نقش شخصیت های اصلی را به تصویر بکشند. فیلم های بسیار مجذوب نماینده و تماشایی ای از گذشته تا به امروز در ژانر کمدی و عاشقانه ساخته شده و مطمئنا این فیلم تازه نیز می تواند به اثری دلنشین و مجذوب نماینده تبدیل گردد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این فیلم آشنا شوید.

داستان فیلم Your Place or Mine

فیلم های بسیار زیادی در ژانر کمدی و عاشقانه ساخته شده و همین نیز سبب شده تا داستان این گونه آثار اغلب اوقات قابل پیش بینی به نظر برسد. از سوی دیگر، فرمول این گونه آثار در طول دهه های مختلف پیروز بوده و مطمئنا سازندگان قصد ندارند تا با تغییر این فرمول، همه چیز را به خطر بیاندازند. در هر صورت، خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی سرویس آنلاین نتفلیکس برای فیلم خونه تو یا من به توضیح زیر است:

دبی با بازی ریس ویترسپون و پیتر با بازی اشتون کوچر برترین دوست یکدیگر هستند و تضادهای بسیار زیادی با یکدیگر دارند. دبی زندگی ساده و عادی ای به همراه پسرش در لس آنجلس دارد و این در حالی است که پیتر تغییرات زیادی را تجربه می نماید و زندگی ای رو به رشدی در نیویورک دارد.

با این حال، آن ها تصمیم می گیرند تا خانه هایشان را با یکدیگر عوض نمایند و به مدت یک هفته زندگی دیگری را تجربه نمایند. این کار باعث می گردد تا آن ها متوجه خواسته های خودشان بشوند و یاد بگیرند که آنچه می خواهند لزوما آن چیزی نیست که احتیاج دارند.

خلاصه داستان منتشر شده برای فیلم خونه تو یا من به طور کامل در ژانر کمدی عاشقانه ریشه دارد و پیگیری رویاها و رابطه ها نیز موضوعی کلیدی در این اثر به شمار می رود. سکان کارگردانی و نویسندگی این اثر در دستان آلین براش مک کینا واقع شده است و با وجود این خط داستانی می توان انتظار اثری مجذوب نماینده و دلنشین را داشت.

آلین براش مک کینا در کارنامه هنری خودش سابقه فعالیت در فیلم کروئلا (Cruella)، فیلم شیطان پرادا می پوشد (The Devil Wears Prada) و سریال دوست دختر سابق دیوانه (Crazy Ex-Girlfriend) را در کارنامه خودش دارد و مطمئنا توانایی زیادی برای راهنمایی فیلم خونه تو یا من دارد.

بازیگران فیلم Your Place or Mine

مطمئنا برای اینکه فیلمی به پیروزیت دست پیدا کند، احتیاجمند حضور بازیگران برجسته است و این موضوع در ژانر عاشقانه و کمدی بیشتر به چشم می آید. علاوه بر بازیگران بااستعداد در نقش های اصلی، نقش های مکمل نیز باید به وسیله بازیگرانی توانمند به تصویر کشیده شوند. فیلم خونه تو یا من نیز از این قضیه مستثنی نیست.

در این فیلم، ریس ویترسپون نقش دبی را بازی می کند و در کنار او نیز اشتون کوچر نقش پیتر را به نمایش در می آورد. از جمله دیگر بازیگران این اثر نیز می توان به وسلی کیمل در نقش جک، استیون زان در نقش زن، ریچل بلوم در نقش اسکارلت، جسی ویلیامز در نقش تئو و گریفین متیوز در نقش جان گولدن اشاره نمود.

تاریخ اکران فیلم Your Place or Mine

فیلم خونه تو یا من اثری اوریجینال از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که روی پرده سینماها اکران نخواهد شد و در عوض، به صورت انحصاری روی این سرویس پخش می گردد. در هر صورت، این فیلم قرار است چهار روز قبل از ولنتاین و در تاریخ 10 فوریه سال 2023 میلادی (آدینه 21 بهمن 1401) به روی سرویس آنلاین نتفلیکس بیاید که زمان بسیار عالی برای این اثر محسوب می گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "هر آنچه از فیلم Your Place or Mine باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از فیلم Your Place or Mine باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید