نمره فدراسیون والیبال به سرمربی تیم ملی

به گزارش نیلی ابزار، دبیر فدراسیون والیبال در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات گفت: تیم ملی در لیگ ملت ها نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشت و هفتم شد.

نمره فدراسیون والیبال به سرمربی تیم ملی

تیم ملی والیبال که توانسته بود به عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانی دنیا صعود کند با شکست مقابل برزیل در جایگاه سیزدهم این رقابت ها نهاده شد.

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال، در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در رقابت های قهرمانی دنیا گفت: ما نباید عملکرد تیم ملی را تنها در یک رویداد خاص مدنظر قرار دهیم. پس از المپیک توکیو تیم ملی در 3 رویداد قهرمانی آسیا، لیگ ملت ها و مسابقات دنیای شرکت کرد که در مجموع عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی اضافه نمود: تیم ملی در لیگ ملت ها نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشت و هفتم شد. در قهرمانی آسیا هم توانسته بود به مقام قهرمانی برسد و در مسابقات دنیای در جایگاه سیزدهم نهاده شد.

دبیر فدراسیون والیبال توضیح داد: فراموش نکنیم ما در دوره پیشین قهرمانی دنیا با حضور نسل طلایی که واقعا کم نظیر بودند سیزدهم شدیم و این بار با بازیکنان کم تجربه در این جایگاه نهاده شدیم. تغییر نسل یک فاکتور مهم در آنالیز عملکرد تیم ملی در مسابقات دنیای است.

تقوی در سرانجام گفت: قرار است فردا (دوشنبه) بهروز عطایی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال شرکت کند و برنامه های خود را برای تیم ملی ارائه دهد.

منبع: فرارو

به "نمره فدراسیون والیبال به سرمربی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره فدراسیون والیبال به سرمربی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید