نارضایتی آلگری از شیوه جدایی رونالدو از یوونتوس

به گزارش نیلی ابزار، پس از کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس سرمربی این تیم هم از شیوه جدایی ستاره پرتغالی این تیم ابراز نارضایتی کرد.

نارضایتی آلگری از شیوه جدایی رونالدو از یوونتوس

به گزارش نیلی ابزار، ماسیمیلیانو آلگری اظهارات اخیر جورجو کیه لینی در انتقاد از زمان بندی رونالدو برای اعلام جدایی از یوونتوس و بازگشت به منچستریونایتد را تأیید کرد و به نوعی ضعف های موجود در خط حمله بانوی پیر را به این اتفاق مرتبط دانست.

رونالدو پس از سپری کردن تعطیلات تابستانی اش در اردوی پیش فصل یوونتوس حضور پیدا کرد و حتی دو بازی پیراهن این تیم را در فصل تازه سری A پوشید. به این ترتیب همه فکر می کردند که او آخرین فصل قراردادش با یوونتوس را هم در این تیم سپری می کند اما تنها سه روز مانده به انتها بازار جابجایی اعلام شد که رونالدو ماندنی نیست و به منچستریونایتد برمی شود. یوونتوس در مدت محدود به جای مانده به انتها بازار تنها توانست یک مهاجم دیگر جذب کند که به هیچ عنوان در حد و اندازه های رونالدو نبود. آلگری هم این اتفاق را در افت شدید قوای هجومی یوونتوس تأثیرگذار می داند.

او به شبکه DAZN گفت: من از این ماجرا یک چیز آموختم. اینکه چیزهایی که گفته می شوند و چیزهایی که انجام می شوند را هر کسی به شیوه خودش تعبیر می کند. به نظر من کیه لینی درباره کریستیانو حرف های مثبتی زد. رونالدو بازیکنی خارق العاده است که برای من تمرین دادن او یک افتخار بود و من در دوران مربیگری ام قهرمانان زیادی را تمرین داده ام. طبیعی است که وقتی یک بازیکن روز 28 آگوست از تیم شما جدا می شود، یعنی سه روز مانده به انتها بازار، نتوانید جای او را پر کنید. کار باشگاه برای جذب مویزه کین خوب بود و او هم گل های مهمی برای من زده و من هم شاد هستم.

آلگری اضافه نمود: اگر رونالدو یک ماه زودتر رفته بود شاید باشگاه این فرصت را داشت که به شیوه ای دیگر در بازار جابجایی کار کند. البته منظور من فقط در مورد بازار جابجایی است، چون رفتن رونالدو مشکل دیگری برای ما به وجود نیاورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نارضایتی آلگری از شیوه جدایی رونالدو از یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی آلگری از شیوه جدایی رونالدو از یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید