مهلت پیش ثبت نام الکامپ تمدید شد

به گزارش نیلی ابزار، سازمان نظام صنفی رایانه ای از تمدید مهلت پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ 1400 تهران اطلاع داد.

مهلت پیش ثبت نام الکامپ تمدید شد

در اطلاعیه سازمان نظام صنفی رایانه ای آمده است: پیرو درخواست تعدادی از شرکت ها که پیروز به پیش ثبت نام در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 1400) نشده اند و با هدف ایجاد فرصتی دیگر برای حضور در این نمایشگاه، سایت ثبت نام از تاریخ 22 آبان ماه تا 10 آذرماه 1400 باز خواهد شد.

الکامپ 1400 در تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه 1400 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

الکامپ 1400 با رویکرد آینده بهتر برگزار خواهد شد و سلامت آنلاین، آموزش الکترونیک، بانکداری الکترونیک و خدمات دولت بر بستر شبکه ملی اطلاعات از جمله محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه به شمار می فرایند.

در این دوره از ثبت نام مانند سنوات قبل، متقاضیان کمتر از 80 مترمربع فضای نمایشگاهی، بعد از ثبت نام در سایت الکامپ، 48 ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه های مرتبط، ثبت نام خود را قطعی نمایند. متقاضیان بالای 80 مترمربع نیز پس از ثبت نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد و این گروه نیز پس از تعیین شدن غرفه، 48 ساعت مهلت خواهند داشت تا با تسویه حساب اقتصادی، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

متقاضیان سازمان ها و نهادهای دولتی نیز مانند بخش خصوصی می توانند با مراجعه به سایت الکامپ ثبت نام نمایند. ثبت نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه حساب اقتصادی قطعی خواهد شد.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "مهلت پیش ثبت نام الکامپ تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت پیش ثبت نام الکامپ تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید