معرفی بهترین رستوران های پکن

به گزارش نیلی ابزار، بهترین رستوران های پکن

به تنهایی بار سفر را بسته اید و بلیط هواپیمای چین را هم گرفته اید و تا چند روز دیگر وارد پکن می شوید. پس از اینکه اقامت خود را در این شهر فراهم کردید، در مجله گردشگری خبرنگاران پیشنهاد می دهیم که در بهترین رستوران های پکن میزی رزرو کنید. رستوران های پیشنهادی ما در پکن خود به تنهایی از جاذبه های این شهر بوده و هیجان خوردن غذاهای چینی و بین المللی را برای گردشگران ایجاد می نمایند. انتخاب یک رستوران و غذاخوری خوب از میان آن همه رستورانی که در پکن وجود دارد می تواند به مسئله ای عظیم تبدیل گردد. به کدام یک از این رستوران ها باید رفت و چه غذاهایی را می توان سفارش داد. با معرفی بهترین رستوران ها در پکن انتخاب شما محدودتر بوده و به راحتی می توانید رستوران خود را انتخاب کنید.

معرفی بهترین رستوران های پکن

بسیاری از این رستوران ها به جاذبه های پکن نزدیک هستند و در اطراف مسیرهای گردشگری قرار گرفته اند.

برای آشنایی بیشتر، راهنمای سفر به پکن را بخوانید

رستوران های خیابان معروف سانلیتون | SANLITUN

رستوران بوتگا | Bottega in Sanlitun

برای بسیاری از گردشگران سفارش غذاهایی مانند پیتزا به معنی راحتی در سفر و اطمینان از نوع غذایی است که می خورند. پیتزا از آن غذاهایی است که در سرتاسر جهان پیدا می گردد و البته عاشقان بسیاری هم دارد. این فست فود ایتالیایی بهترین راه چاره برای فرار از طعم غذاهای رنگارنگ چینی است. برای سفارش پیتزا در پکن رستوران یوتگا حرف اول را می زند.

در میان بهترین رستوران های پکن گزینه دیگری را پیدا نمی کنید که چنین پیتزاهای خوشمزه ای را برای مشتریانش سرو کند.

برادران سالو (Salvo brothers) بهترین خمیر پیتزا را آماده می نمایند. خانواده آن ها از سال ها قبل یعنی حدود سال های 1920 در کار پیتزای ناپل بودند و هم اکنون شهرت بسیاری دارند. اگر وارد این رستوران شوید، با فضای غذاخوری شلوغ و منویی قابل اعتماد روبرو خواهید شد. منویی که هر یک از غذاهای آن خوشمزه و برای هر ذائقه ای قابل سفارش است. این رستوران از ظهر تا پاسی از شب باز است.

  • امتیازات: پیتزا، منوی سبزیجات، منوی انگلیسی
  • آدرس و تلفن: F, Nali Patio, 81 Sanlitun Lu, Chaoyang District / 6416 1752
  • آدرس به خط چینی: 朝阳区三里屯路81号那里花园2层

رستوران ژاپنی هاتسون | Hatsune

اگر علاقه مند به امتحان کردن انواع سالادها که بر اساس خلاقیت بهترین سرآشپزها تهیه شده اند هستید یا از غذاهای رول شده ژاپنی خوشتان می آید، پیشنهاد ما رستوران هاتسون است. این رستوران که در طی 14 سال فعالیت توانسته نام خود را در میان بهترین رستوران های پکن جای دهد، منویی از غذاهای ژاپنی، سالادی و البته به زبان انگلیسی دارد.

دو شعبه این رستوران هر دو بسیار معروف است. بیشتر شعبه خیابان سانلیتان آن هوادار دارد و شعبه مرکز کری (the Kerry Center) بیشتر پذیرای مهمانان تجاری است. اگر به خوردن سوشی عادت دارید، بهترین سوشی ها را در این رستوران می توانید امتحان کنید.

  • آدرس: F, Taikoo Li Sanlitun South, Sanlitun Road, Chaoyang District / 6415 3939
  • آدرس به خط چینی: 朝阳区三里屯路太古里南区3层

رستوران جینگ یا تانگ با منویی چینی | Jing Yaa Tang

منوی رستوران چینی جینگ یا تانگ با انواع غذاهای محلی و بومی چینی از اردک گرفته تا دیم سام (نوعی دلمه) در برگرفته است. از جذابیت های این رستوران نحوه سرو غذای آن است. برای شما انواع غذاها را درون ظرف هایی به شکل گلابی می آورند و میزی بسیار رنگارنگ می چینند. همچنین یکی از خوبی های این رستوران سرعت عمل بالاست و اگر زمان شما در بازدید از جاذبه های پکن اندک است، این رستوران را به شما پیشنهاد می دهیم. یک وعده ناهار در این رستوران در روزهای هفته ممکن است مبلغی در حدود 168 یوآن برای شما تمام گردد. این رستوران منوی انگلیسی هم دارد.

  • آدرس و تلفن: B1, Opposite House, 11 Sanlitun Lu, Chaoyang District / 6410 5230

آدرس به خط چینی: 朝阳区三里屯路11号瑜舍酒店地下一层

رستوران های اطراف شهر ممنوعه پکن

پکن پای نزدیک به شهر ممنوعه | Beijing Pie

این رستوران روشن و بسیار تمیز در میان شهر ممنوعه پکن و خیابان وانگفوجینگ قرار گرفته است. یکی از بهترین رستوران های پکن در تهیه انواع پنکیک ها با انواع گوشت و سبزیجات است. همچنین اگر به این رستوران رفتید، پیشنهاد می دهیم که از غذاهای مخصوص منوی آن که یکی مرغ کانگپائو (kungpao chicken) به همراه املت گوجه و تخم مرغ امتحان کنید. نه تنها داشتن منوی انگلیسی بلکه داشتن کارکنان انگلیسی زبان هم به شهرت این رستوران در میان گردشگران افزوده است.

  • آدرس: Daily 10am-9pm. 101, Bldg 7, 14 Xila Hutong, Dongcheng District / 6528 3828
  • آدرس به زبان چینی: 东城区东安门大街43号7幢101(锡拉胡同14号)

رستوران بلک سیسام کیتچن | Black Sesame Kitchen

هر چند که برای غذا خوردن در این رستوران باید از قبل میز خود را رزرو نموده باشید اما فضایی که با آن روبروید ارزش این رزرو را دارد. در شرق جینگشان پارک (Jingshan Park) وارد محله ای آرام و دیدنی به نام هوتانگ (hutong) خواهید شد که رستوران بلک سیسام هوتانگ در آن قرار گرفته است. این رستوران شام های خود را از ساعت 7 عصر به بعد و در حیاطی بسیار دنج سرو می نماید. اگر می خواهید با دیگر گروه ها بشینید، می توانید به دیگر گروه ها ملحق شوید و اگر تور شما 8 نفر یا بیشتر است، میزی جداگانه بگیرید. هر وعده غذایی که در این رستوران سفارش دهید، 10 نوع چاشنی و غذا را برای شما سرو می نمایند که شامل انواع گوشت های دودی به عنوان میان وعده هم هست.

یکی از جذابیت های این رستوران برگزاری کلاس های آشپزی برای گردشگرانی است که می خواهند نحوه طبخ غذایی را که سفارش داده اند را هم یاد بگیرند. اگر همزمان با جشنواره ها و فستیوال های چین به این رستوران بروید، با فضایی دیدنی و تماشایی روبرو خواهید شد. این رستوران احتیاج به رزرو دارد. بنابراین شماره آن را با خود داشته باشید.

  • آدرس و تلفن: 28 Zhonglao Hutong, Dongcheng District / 136 9147 4408
  • آدرس به زبان چینی: 东城区中老胡同28号گ

رستوران تی آر بی شهر ممنوعه | TRB Forbidden City

یکی از گران ترین و بهترین رستوران های پکن که نمایی خیره نماینده از شهر ممنوعه را به شما نشان می دهد، رستوران تی آر بی شهر ممنوعه نام دارد. این رستوران در کنار دروازه شرقی مجموعه کاخ های شهر ممنوعه قرار گرفته و با خدمات و کارکنانی حرفه ای و غذاهایی فوق العاده خوشمزه در بالای لیست گردشگران خارجی و حتی مردم چینی قرار گرفته است.

با این وجود صبر کنید، به دلیل گران بودن از این رستوران نگذرید! در این رستوران می توانید منویی ارزان قیمت و حتی به صرفه هم پیدا کنید. برای وعده های غذایی همانند میان وعده ها، ناهار و شام می توانید وارد این رستوران شوید تنها به شرطی که از قبل میز خود را رزرو نموده باشید. انواع غذاهای بین المللی، اروپایی و البته سالادی را در اینجا می توان سفارش داد.

محدودیت های رستوران:
  • ساعت سرو ناهار در روزهای دوشنبه تا آدینه: 11:30 تا 14:30
  • ساعت سرو شام: 17:30 تا 22 شب
  • آدرس و تلفن: 95 Donghuamen Dajie, Dongcheng District / 6401 6676
  • آدرس به خط چینی: 东城区东华门大街95好

رستوران های نزدیک به محله های گولو و دونگسی (GULOU / DONGSI)

این دو محله نیز از محله های قدیمی و البته جذاب در پکن هستند که به دلیل داشتن جاذبه هایی همچون برج ناقوس پکن در خود، گردشگران بسیاری وارد آن می شوند. از میان بهترین رستوران های پکن که در این ناحیه قرار گرفته اند، 3 رستوران را به شما معرفی می کنیم.

رستوران بارون روزی ژینجیانگ | Baron Rozi Xinjiang

هنگامی که از دیگر گردشگران پکن می خواهی تا بهترین رستوران های پکن را به شما معرفی نمایند، شاید نام رستوران بارون روزی ژینجیانگ را نشنوید. با این حال اگر یک بار در اینجا غذا سفارش دهید، تعجب خواهید کرد که چرا نام آن را نشنیده اید. برخلاف دیگر رستوران های چینی اینجا خبری از غذاهای رنگارنگ چینی نیست. در این رستوران می توانید انواع گوشت گوسفندی کباب شده، گوشت های گریل شده و پخته شده با انواع سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی، پیاز و فلفل را امتحان کنید. این رستوران حتی نان تازه اش را خودش تهیه می نماید.

فضای رستوران بسیار مجلل طراحی شده و در طبقه اول آن هم، اجراهای نمایش و موسیقی زنده نیز برقرار است. حتما ماست محلی، نان تازه گریل شده و گوشت بره آن را سفارش دهید. این رستوران از ساعت 11 صبح تا ساعت 11 شب باز است.

  • آدرس و تلفن: 1/F, Xinzhong Mansion, Gongti Beilu, Dongcheng District / 6981 8181
  • آدرس به خط چینی: 东城区工体北路新中大厦1层

هوآز رستوران با محیط خانه های چینی | Huas Restaurant

اگر دوست دارید در فضایی غذای خود را سفارش دهید که شما را بیشتر با فرهنگ چینی آشنا نماید، به شما رستوران هوآ را پشنهاد می دهیم. در میان بهترین رستوران های پکن رستورانی است که در حیاط یک خانه قدیمی و بازسازی شده ساخته شده است. از مزیت های خوب این رستوران نزدیکی به ایستگاه مترو بیژینگیائو (Beixinqiao) است. فضایی که می توانید در آنجا انواع غذاهای خانگی چینی را سفارش دهید. این رستوران بهترین مکان برای سفارش گوشت اردک طبخ شده به شیوه پکنی بوده که در اینجا با نوعی ژله زالزالک و دیگر مواد غذایی محلی سرو می گردد.

اگر برای شام به این رستوران رفتید، حتما هنگام تماشای موسیقی سنتی چینی دیگر غذاهای آن را مانند خرچنگ سفارش دهید. هوای دل انگیز عصرهای تابستان فضای درون حیاط را بسیار به یاد ماندنی می نماید. این رستوران هر روزه از ساعت 10:30 صبح تا ساعت 4 صبح روز بعد باز است.

  • آدرس و تلفن: 235 Dongzhimen Neidajie, Dongcheng District / 5128 3315
  • آدرس به خط چینی: 东城区东直门内大街235号

لیتل یوننان، رستورانی در بافت قدیمی پکن | Little Yunnan

یکی از بهترین رستوران های پکن که حیاط آن دیوار به دیوار کاخ سلطنتی قدیمی است را به شما معرفی می کنیم. رستوران لیتل یوننان در محیطی بسیار آرام و دنج، غذاهای محلی چینی را سرو می نماید. می توانید شامی رمانتیک را در فضای این رستوران ترتیب دهید و از نوشیدنی هایی مانند آبمیوه با طعم نعنای تازه را سفارش دهید.

اگر به غرب دوآنگژیمن بروید، فضای رستوران بزرگتری را در دیگر شعبه این رستوران پیدا خواهید کرد. با این وجود، بیشتر گردشگران فضای کوچک، قدیمی و دنج این رستوران را ترجیح می دهند. این رستوران از ساعت 10:30 صبح تا ساعت 22 باز است.

  • آدرس و تلفن رستوران لیتل یوننان در پکن: 28 Donghuangchenggen Beijie, Dongcheng District / 6401 9498
  • آدرس چینی: 东城区东黄城根北街28号

رستورانی در محله لیانگماکیائو | LIANGMAQIAO

محله و ایستگاه مترو لیانگماکیائو (LIANGMAQIAO) یکی از مناطق توریستی پکن است که به مرکز لوفتانزا در ناحیه چائویانگ نزدیک است. اگر به دیدن دیوار چین در نزدیکی این محله رفتید، می توانید در این رستوران غذای خود را سفارش دهید. همچنین این محله به داشتن بهترین کافه ها و رستوران ها معروف است که یکی از این رستوران ها را به شما معرفی می کنیم.

رستوران کای یی ژوآن در لیانگماکیائو | Cai Yi Xuan

اگر به دنبال رستورانی هستید که نه تنها بتوانید غذاهای سنتی چینی را در آن امتحان کنید بلکه، بتوانید از فضای معماری چینی لذت ببرید، رستوران کای یی ژوآن را پیشنهاد می دهیم. رستورانی که انواع غذاهای کانتونی را در فضایی دکور شده سرو می نماید و شما را به یاد فیلم های چینی می اندازد. ساختمان رستوران 2 طبقه بوده و شبیه به رستوران چینی در فیلم بیل را بکش است. به همین دلیل جدای از غذاهای خوشمزه، فضای رستوران هم گردشگران بسیاری را به خود جلب می نماید.

این رستوران هر روز از ساعت 11:30 صبح تا 14:30 برای ناهار و عصرها از ساعت 17:30 تا 22:30 برای سرو شام باز است. منوی انگلیسی داشته و می توانید انواع غذاهای چینی و کانتونی را در آن سفارش دهید.

  • آدرس و تلفن: 2/F, Four Seasons Beijing, 48 Liangmaqiao Lu, Chaoyang District / 5695 8888
  • آدرس به زبان چینی: 朝阳区亮马桥路48号北京四季酒店2层

منبع: thebeijinger.com

منبع: الی گشت

به "معرفی بهترین رستوران های پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین رستوران های پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید