مطهری: مخالف جدایی انصاری هستیم، فرجی باید خودش را اثبات کند

به گزارش نیلی ابزار، خبرگزاری خبرنگاران- مربی پرسپولیس گفت من بارها گفتم باز هم می گویم ما به همه بازیکنان خود احتیاج داریم و مخالف جدایی آنها هستیم.

مطهری: مخالف جدایی انصاری هستیم، فرجی باید خودش را اثبات کند

به گزارش نیلی ابزار، حمید مطهری، مربی باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط سرخپوشان گفتگویی انجام داد. حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در خصوص بازی این تیم در جام حذفی برابر مس نوین کرمان گفت:

مس تیم خوب و قابل احترامی است. آنها انگیزه بالای برای بازی در برابر ما داشتند و همین موضوع کار را برای ما سخت کرد که خدا را شکر با کوشش بازیکنان پیروز شدیم این تیم خوب را شکست دهیم و راهی دور بعدی مسابقات شویم.

مربی پرسپولیس در خصوص بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان گفت:

این تیم در دو سال اخیر عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته است. اگر چه شاهد تغییر و تحول روی نیمکت خود بوده اما همچنان تیم خوب و قابل احترامی می باشد. همه بازی های لیگ بازی سختی است و این بازی نیز برای ما سخت خواهد بود. به خوبی این تیم را بررسی کردیم و با سبک بازی این تیم آشنا هستیم. ان شاالله روز پنج شنبه ابتدا یک بازی خوب از خود به نمایش بگذاریم و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا در آستانه سال جدید به طرفداران خود عیدی داده باشیم.

وی در خصوص جدایی محمد انصاری، گفت:

من بارها گفتم باز هم می گویم ما به همه بازیکنان خود احتیاج داریم و مخالف جدایی آنها هستیم. محمد انصاری از نظر ما مسئله ای نداشته است و ما دوست داریم او در کنار ما بماند و کار کند. اما خودش دوست دارد جای برود که بازی بیشتری به او برسد و بتواند بازی کند. روز گذشته با او جلسه ای داشتیم ما دوست داریم او پیش ما بماند و باید همین گونه هم بشود اما در نهایت خود محمد تصمیم گیرنده خواهد بود.

مطهری در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس نیز گفت:

ما بر اساس احتیاج خود در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکن بودیم، چند بازیکن را در نظر داشتیم که در نتیجه توانستیم گزینه های مدنظر خود را جذب کنیم و به امید خدا و با کوشش بازیکنان و حمایت طرفداران برای پنجمین قهرمانی و حضور پر رنگ در آسیا کوشش خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا فرشاد فرجی در بازی روز پنج شنبه مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان خواهد رفت نیز اعلام کرد:

فرشاد فرجی شاگرد من در نساجی و شهرخودرو بوده و بازیکن خوبی است که از توانایی های بالای برخوردار است. اما او روز گذشته قرارداد بسته و به تیم ما اضافه شده ان شاالله در تمرینات در کنار ما حضور پیدا میکند تا ارزش های خود را نشان دهد و قطعا سر فرصت و در بهترین شرایط از او استفاده خواهیم کرد.

وی در انتها در خصوص اینکه آیا پرسپولیس بازیکن دیگری را در فصل جابجایی به خدمت خواهد گرفت، گفت:

خیر. ما بازیکنان مد نظر خود را در پست های که احتیاج داشتیم. جذب کردیم و دیگری کسی به جمع ما اضافه نخواهد شد و با همین بازیکنان فصل را ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مطهری: مخالف جدایی انصاری هستیم، فرجی باید خودش را اثبات کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: مخالف جدایی انصاری هستیم، فرجی باید خودش را اثبات کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید