مددجویان کمیته امداد در گلستان و مازندران بیمه حوادث بوده اند

به گزارش نیلی ابزار، عسگریان اضافه نمود: امیدواریم با همت و استقبال هموطنان یاری های خوبی به دست سیل زدگان استان گلستان برسد.

مددجویان کمیته امداد در گلستان و مازندران بیمه حوادث بوده اند

وی گفت: جای قدردانی دارد که مردم به اذعان مسئولان سازمان هلال احمر یاری های خوبی نموده اند به گونه ای که گفته شده احتیاج به مواد غذایی وجود ندارد.

عسگریان ادامه داد: مردم تاکنون بیش از 6 هزار متر مکعب موکت و بیش از 4 هزار تخته پتو اهدا نموده اند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: ما نمی گوییم مردم یاری های غیرنقدی نیاورند اما احتیاج مبرم به پول نقد است زیرا خود خانواده سیل زده می تواند تصمیم بگیرد که چگونه احتیاجهایش را رفع کند.

وی درباره پوشش بیمه حوادث در مناطق سیل زده، گفت: همه افراد تحت پوشش کمیته امداد در همه جای کشور تحت پوشش بیمه حوادث از جمله سیل زلزله و آتش سوزی است و در گلستان و مازندران هم همین گونه بوده است.

عسگریان در مورد احتیاجهای احصا شده در استان های سیل زده گفت: بالاخره خانواده های سیل زده امکانات اولیه زندگی شان نظیر یخچال، گاز و وسایل خانه شأن را از دست داده اند.

وی اضافه نمود: البته اولویت ما دو چیز است یک دریافت پول نقد و دوم دریافت وسایل نو و دست اول تا به این ترتیب کرامت خانواده ها هم حفظ گردد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: بر اساس آنالیز های ما در حال حاضر 8 استان ما دچار بحران شده اند و البته ما در کنار این استان های دارای بحران استان های تعیین را در نظر گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مددجویان کمیته امداد در گلستان و مازندران بیمه حوادث بوده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددجویان کمیته امداد در گلستان و مازندران بیمه حوادث بوده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید