فهرست پرفروش ترین بازی های کپ کام منتشر شد؛ رزیدنت اویل و مانستر هانتر در صدر

به گزارش نیلی ابزار، کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی لیستی از پرفروش ترین بازی های خود را منتشر نموده است که در صدر آن بازی هایی از سری هایی نظیر Monster Hunter و رزیدنت اویل به چشم می خورد.

فهرست پرفروش ترین بازی های کپ کام منتشر شد؛ رزیدنت اویل و مانستر هانتر در صدر

لازم به ذکر است که تماشا اینکه بازی هایی نظیر Monster Hunter: World و رزیدنت اویل 7 در بالای فهرست قرار دارند، چندان تعجب آور نیست. طی چند سال گذشته، کپ کام با نسخه های نو و بازسازی های رزیدنت اویل و Monster Hunter پیروزیت چشمگیری داشته و تمایل این شرکت برای پشتیبانی بیشتر از رایانه های شخصی به عنوان یک پلتفرم بازی نیز نتیجه خوبی داده است. اگرچه در گذشته اعلام شده بود که کپ کام انتظار دارد تا ماه مارس امسال رکوردهای فروش بازی های آن شکسته گردد، اما این ناشر در ابتدا آمار دقیقی از فروش ارائه ننموده و این باعث شده بود تا بعضی در خصوص اندازه پیروزیت شرکت نظریه پردازی نمایند.

با این حال، به تازگی وبسایت این کمپانی با آمار نوی به روزرسانی شده است. طبق فهرست منتشر شده، به نظر می رسد که Monster Hunter: World پیروز ترین بازی کپ کام تا به امروز است که 18.6 میلیون نسخه روی کنسول های پلی استیشن4، ایکس باکس وان و بعلاوه رایانه های شخصی فروش داشته است. در جایگاه دوم نسخه ای دیگر از این سری به نام Rise قرار گرفته است که 11.7 میلیون نسخه روی نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی فروخته است. در ادامه رزیدنت اویل 7 با 11.7 میلیون فروش در جایگاه سوم قرار گرفته است و بازسازی رزیدنت اویل 2 نیز با فروش 11.2 میلیون نسخه ای در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

در حالی که بسیاری از بازی های فهرست عملکرد مورد انتظاری داشته اند، ممکن است برای بعضی تعجب آور باشد که رزیدنت اویل ویلج تنها 7.4 میلیون نسخه در تمام پلتفرم ها فروخته است. این در حالی است که نسخه هفتم پیروزیت بالایی کسب نموده و حتی نسخه های پنجم و ششم نیز عملکرد بهتری نسبت به آن دارند. با این حال، این بازی به طور کلی عملکرد بهتری از نظر فروش نسبت به دویل می کرای 5 و استریت فایتر 5 داشته که برای کپ کام قابل قبول به نظر می رسد.

در نهایت در سال 2023 شاهد انتشار چندین بازی نو از کپ کام خواهیم بود که از بین آن ها آثاری نظیر بازسازی رزیدنت اویل 4 و استریت فایتر 6 احتمالا فروش بالایی را تجربه خواهند کرد و این شانس را خواهند داشت که در فهرست پرفروش ترین بازی های کپ کام قرار گیرند.

منبع: Destructoid

بازی Resident Evil 8 : Village مخصوص PS5

1,277,980 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,295,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,784,970

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "فهرست پرفروش ترین بازی های کپ کام منتشر شد؛ رزیدنت اویل و مانستر هانتر در صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست پرفروش ترین بازی های کپ کام منتشر شد؛ رزیدنت اویل و مانستر هانتر در صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید