لیبی، سفارت مصر در طرابلس افتتاح می شود

به گزارش نیلی ابزار، دولت وفاق ملی لیبی از گشایش سفارت مصر در طرابلس در سریع ترین زمان ممکن خبر داد.

لیبی، سفارت مصر در طرابلس افتتاح می شود

به گزارش گروه بین الملل نیلی ابزار به نقل از پایگاه خبری الوسط- لیبیا، وزارت خارجه دولت وفاق ملی با اشاره به سفر دیروز (یکشنبه) هیئت امنیتی - دیپلماتیک مصر به طرابلس گفت: این هیئت قول داد که سفارت مصر در طرابلس در سریع ترین زمان ممکن افتتاح خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی نیلی ابزار بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی نیلی ابزار بخوانید. (کلیک کنید)

این وزارتخانه در بیانیه خود آورده است: هیئت مصری با محمد طاهر سیاله وزیر خارجه دولت وفاق ملی دیدار کرد و طی آن، راه های همکاری های همه جانبه میان دو کشور بررسی شد و دو طرف درباره تقویت و گسترش همکاری های دوجانبه در تمام زمینه ها توافق کردند.

وزارت خارجه دولت وفاق ملی با اشاره به اینکه هیئت مصری قول داده است که فعالیت دیپلمات قاهره در طرابلس از سرگرفته شود، گفت: وزیر خارجه به هیئت مصری چند گزینه برای از سرگیری فعالیت سفارتخانه این کشور در طرابلس ارائه داده است.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه دولت وفاق ملی، در این دیدار دو طرف توافق کردند، تمام موانع در روابط مصر و لیبی برداشته شود تا شرایط مناسب برای همکاری های دو ملت فراهم شود، به گونه ای که پرواز هواپیماهای مسافربری میان قاهره - طرابلس از سرگرفته شود و کارشناسان دو کشور نشست های تخصصی برگزار کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیبی، سفارت مصر در طرابلس افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیبی، سفارت مصر در طرابلس افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید