فیلم درباره طلاق جهان جهانبخت و مهراد جم ، جهان خودش فاش کرد

به گزارش نیلی ابزار، خبرنگاران: جهان جهانبخت درباره مهراد جم به همه سوالات پاسخ می دهد. به نظر شما این زوج از همدیگر طلاق گرفته اند؟

فیلم درباره طلاق جهان جهانبخت و مهراد جم ، جهان خودش فاش کرد

جهان جهانبخت چهره جنجالی اینستاگرام است. ازدواج و جدایی جهان جهانبخت از مهراد جم و نیز تولد فرزند جهان جهانبخت به یکی از سوژه های ثابت شبکه های اجتماعی بود. جهان جهانبخت نام فرزندش را آرتام گذاشت.جهان جهانبخت عکس های جدیدی از خود را در فضای مجازی منتشر نموده است.

به گزارش نیلی ابزار، جهان جهانبخت اخیرا به سوال کاربران و هواداران خود در فضای مجازی پاسخ می دهد. یکی از هوادارانش از او درباره مهراد جم می پرسد؛ که آیا از جهان طلاق گرفته است؟ و یا این بی خبری علت بر مسائل و حادثه ای برای مهراد بوده است؟

جهان جهانبخت می گوید : من از مهراد جم طلاق نگرفته ام زیرا طلاق باید با مشورت هر دو زوج باشد و من با او صحبتی ننموده ام ، حال مهراد هم خوب است ؛ عکس ها و خبر هایی که از او به گوش من می رسد و میبینم نشان می هد که بلای سر او نیامده است.

زایمان اشرافی جهان جهانبخت

بیمارستان پورتلند واقع در شهر لندن یک بیمارستان خصوصی است که مجلل ترین سرویس ها را برای مادر و نوزاد دارد. این بیمارستان آنقدر بزرگ است که دو ساختمانش با یک پل به هم وصل می شوند.

هزینه هر یک شب ماندن در اتاق های آن، بسته به خدماتی که درخواست کنید، حدود 7 تا 8 هزار پوند می گردد. دیده شده برخی ها تا بیش از نیم میلیون پوند خرج اقامتشان در آنجا نموده اند.

خدماتی مثل سرویس بیست و چهار ساعته، صبحانه و وسایل راحتی برای همسر، فیزیوتراپی و معاینه تا شش هفته بعد از زایمان، و حتی کادو برای کودک در آنجا ارائه می گردد.

حتی یک مسئول خرید شخصی هم خواهید داشت تا خریدهای روزانه شما یا هر چیز دیگری که می خواهید را برایتان بخرد. شام برایتان خرچنگ و صدف سرو می گردد، حتی خبر زایمانتان را می توانید در مجله تایمز اعلام کنید.

یکی از عجیب ترین خدمات این بیمارستان عکاسی است که هر سال تا زمانی که فرزندتان 18ساله گردد، ادامه دارد. اگر پول اضافه تری هم داشته باشید با پرداخت بیشتر می توانید دست و پای نوزادتان را به شکل طلا، نقره یا برنز داشته باشد.

مقایسه چهره فرزند جهان جهانبخت با پدر و مادرش

جهان جهانبخت عکس فرزند خود را در در کنار عکس کودکی خود و مهراد جم گذاشت.

منبع: رکنا

به "فیلم درباره طلاق جهان جهانبخت و مهراد جم ، جهان خودش فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم درباره طلاق جهان جهانبخت و مهراد جم ، جهان خودش فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید