عملکرد خوب سعید و سردار مقابل اندرلخت، گل آزمون مردود شد، شوت عزت اللهی به تیر خورد

به گزارش نیلی ابزار، دو بازیکن ایرانی تیم روستوف در دیدار مرحله سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی مقابل تیم بلژیکی داشتند.

عملکرد خوب سعید و سردار مقابل اندرلخت، گل آزمون مردود شد، شوت عزت اللهی به تیر خورد

به گزارش نیلی ابزار، تیم فوتبال روستوف روسیه سه شنبه شب در مرحله سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیک روستوف به مصاف اندرلخت بلژیک رفت که این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2 همراه بود.

سعید عزت اللهی در این مسابقه 82 دقیقه بازی کرد که علاوه بر به ثمر رساندن گل نخست تیمش، عملکرد قابل قبولی هم داشت. سردار آزمون هم که 34 دقیقه فرصت خودنمایی داشت، توانست در اندک زمان حضورش در زمین مؤثر واقع شود.

در این بازی عزت اللهی علاوه بر گلزنی، چندین بار اقدام به شوتزنی کرد که یک بار توپ او از کنار دروازه اندرلخت به بیرون رفت و در واپسین لحظات حضورش در زمین هم شوت او به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا مانع از به ثمر رسیدن گل دوم او و گل سوم روستوف شود.

عملکرد سردار آزمون هم در این بازی چندین بار ایجاد خطر روی دروازه اندرلخت بود. این بازیکن در صحنه پنالتی روستوف پس از توپ گیری عزت اللهی در میانه میدان و دریافت پاس در سمت راست زمین، توپی را برای هم تیمی خودش در محوطه جریمه فراهم کرد که با خطای مدافع اندرلخت برای روستوف پنالتی اعلام شد. آزمون در چند صحنه هم دروازه این تیم بلژیکی را تهدید کرد و یک بار هم پیروز به گلزنی شد که البته کمک داور مسابقه آفساید آزمون را بیان نمود.

در فیلم زیر خلاصه عملکرد سردار آزمون با شماره 20 و سعید عزت اللهی با شماره 6 روستوف را می بینید:

فیلم زیر هم مربوط به گل اول روستوف است که توسط عزت اللهی به ثمر رسید:

منبع: تسنیم

به "عملکرد خوب سعید و سردار مقابل اندرلخت، گل آزمون مردود شد، شوت عزت اللهی به تیر خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد خوب سعید و سردار مقابل اندرلخت، گل آزمون مردود شد، شوت عزت اللهی به تیر خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید