طعم اصیل قهوه از زبان مدیر قهوه فروشی ریو

به گزارش نیلی ابزار، قهوه ریو، یکی از قدیمی ترین قهوه فروشی های ایران، سال ها است به فروش قهوه، چای و ملزومات تهیه نوشیدنی گرم می پردازد. فرصتی دست داد تا با مدیر این قهوه فروشی به صحبت بنشینیم و از او درباره فعالیت های این قهوه فروشی بشنویم. با خبرنگاران همراه باشید.

طعم اصیل قهوه از زبان مدیر قهوه فروشی ریو

قهوه ریو در چهارراه استانبول سال ها است که میزبان علاقه مندان به طعم اصیل قهوه است. در گزارشی به آشنایی با محصولات این قهوه فروشی پرداختیم. اما در ادامه پای صحبت های مدیر این قهوه خانه، آقای آربی یوناتان می نشینیم تا با فعالیت ها و تاریخچه این قهوه فروشی بیشتر آشنا شویم.

قهوه ریو در سال 1311 به وسیله یک بانوی ارمنی که از اجداد ما است تاسیس شد و نزدیک به 84 سال است که به واردات قهوه، فراوری و فرآوری آن می پردازد.

افتخار ما این است که اولین فراوریکننده قهوه در ایران هستیم. ما از حدود 15 سال پیش کار خود را به صورت صنعتی ادامه دادیم.

ما انواع کافی میکس ها در طعم های مختلف و انواع قهوه ها در بسته بندی های متنوع را به صورت تجاری و صنعتی در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

سال جاری ما قدم اول صادرات خود را برداشتیم؛ صادرات ما به کشورهای مختلف خاورمیانه انجام شده است و امیدواریم بتوانیم این کار را تا آخر سال جاری به پایان برسانیم.

در دهه 90 یعنی از سال 1390 به بعد، مردم نوشیدن قهوه را با توجه به اینکه هم گیاهی است و هم خاصیت چربی سوزی دارد و برای بیماران دیابتی و کبدی مناسب است، یکی از عادت های خود قرار دادند.

از این سال به بعد مردم ایران با تبلیغاتی که شده، نه به آن سرعت، اما کم کم در حال روی آوردن به سوی قهوه هستند.

کار اصلی ما تامین قهوه باکیفیت برای کافه ها، رستوران ها، هتل ها و مواد اولیه برای کارخانه های شکلات و بستنی سازی و بعلاوه مشتریان دیرینه مان است.

یکی از برترین محصولات ما که آن را پیشنهاد می کنیم، قهوه ترک ویژه است که از اولین محصولات قهوه ریو بوده و همچنان هم پرفروش ترین محصول مان است.

محصولات دیگر ما قهوه فرانسه، اسپرسو، کافی میکس ها و هات چاکلت ما است که آن ها هم بسیار پرفروش هستند.

در ادامه به تماشا تصاویر این قهوه فروشی دوست داشتنی می نشینیم.

آیا شما هم تا به حال به قهوه ریو سر زده اید؟ چه محصولی از این قهوه فروشی توجه شما را بیشتر به خود جلب نموده است؟ نظرات و تجربیات خود را با نیلی ابزار و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "طعم اصیل قهوه از زبان مدیر قهوه فروشی ریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعم اصیل قهوه از زبان مدیر قهوه فروشی ریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید