طرح ایجاد شرکت مستقل نفت و گاز ایلام در دستور کار مجلس است

به گزارش نیلی ابزار، نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: طرح ایجاد شرکت مستقل نفت و گاز ایلام در دستور کار مجلس است و در کمیسیون انرژی نیز به آن رأی مثبت داده شده است.

طرح ایجاد شرکت مستقل نفت و گاز ایلام در دستور کار مجلس است

سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس در دیدار با سرپرست شرکت گاز استان ایلام، در خصوص آخرین شرایط ایجاد شرکت مستقل نفت و گاز ایلام شرحاتی ارائه داد.

نماینده ایلام منتفی بودن انتقال شرکت نفت و گاز غرب به ایلام را رد کرد و گفت: اصلاً قرار نیست چیزی به ایلام انتقال داده شود بلکه طرح ایجاد شرکت مستقل نفت و گاز ایلام در دستور کار مجلس است.

بیشتر بخوانید

  • پرونده شرکت نفت و گاز غرب به استان ایلام منتقل می شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رأی به ایجاد شرکت نفت و گاز ایلام را آزمونی برای مجلس انقلابی دانست و گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس انقلابی با رأی به ایجاد این شرکت در راستای کمک به توسعه استان های محروم قدم بردارند.

وی شرح داد: از وزیر نفت نیز انتظار داریم اسیر جوسازی ها، فشارها و لابی گری ها نشود و از هیچ کوششی در راستای تحقق این مطالبه مهم و اساسی مردم استان ایلام فروگذاری نکند.

فلاحی در ادامه از گازرسانی 100 درصدی جامعه شهری و 97 درصدی منطقه ها روستایی استان قدردانی کرد و گفت: انتظار می رود مدیریت نو شرکت برای گازدار شدن روستاهایی که از لحاظ قوانین و مقررات جاری فاقد توجیه اقتصادی هستند از طرق مختلف رایزنی و برنامه ریزی کند.

نیلی ابزار ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طرح ایجاد شرکت مستقل نفت و گاز ایلام در دستور کار مجلس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ایجاد شرکت مستقل نفت و گاز ایلام در دستور کار مجلس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید