ضعف مدیریت به استقلال ضربه زد، فرصت سوزی به آبی پوشان لطمه می زند

به گزارش نیلی ابزار، منصور رشیدی در مصاحبه با خبرنگار مهر گفت: متأسفانه شرایط آبی پوشان این روزها خوب نیست. هر روز اخبار ضد و نقیضی از باشگاه به گوش می رسد و روز به روز شرایط برای آبی پوشان بدتر و بدتر می گردد.

ضعف مدیریت به استقلال ضربه زد، فرصت سوزی به آبی پوشان لطمه می زند

وی اضافه نمود: ضعف های مدیریتی در استقلال کار را به اینجا کشانده که همه آرزو می نمایند زودتر مسائل رفع گردد. تا آغاز لیگ قهرمانان، زمان زیادی باقی نمانده اما متأسفانه استقلال هنوز تمریناتش آغاز نشده و اگر آغاز گردد باید بدون سرمربی باشد.

رشیدی با انتقاد از عملکرد هیئت مدیره گفت: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل نتوانستند شرایطی به وجود بیاورند که استقلال از این بحران خارج گردد. زمانی که عضو هیئت مدیره بودند نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند اما امیدوارم با رفتن آنان، کسانی بیایند که بتوانند برای استقلال مثمر ثمر واقع شوند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص بازگشت استراماچونی گفت: این روزها شرایط به جایی رسیده که طرفداران فقط این سرمربی ایتالیایی را می خواهند و دوست ندارند مربیانی چون مجیدی و مظلومی راهنمایی استقلال را به عهده بگیرند. البته امیدوارم استراماچونی هم به این خواسته طرفداران توجه نموده و زودتر اختلافات خود را با باشگاه به سرانجام رسانده و به استقلال بازگردد.

وی ادامه داد: بیشتر از همه این طرفداران هستند که متضرر شدند. باید مسئولان ورزش کشور چاره ای بیندیشند که هرچه زودتر مسائل رفع گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ضعف مدیریت به استقلال ضربه زد، فرصت سوزی به آبی پوشان لطمه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعف مدیریت به استقلال ضربه زد، فرصت سوزی به آبی پوشان لطمه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید