آلگری: یکی دیگر از موانع رسیدن مان به اسکودتو کم شد

به گزارش نیلی ابزار، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با تمجید از عملکرد شاگردانش در دربی ایتالیا، آن را تحسین برانگیز توصیف کرد.

آلگری: یکی دیگر از موانع رسیدن مان به اسکودتو کم شد

به گزارش نیلی ابزار، ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر اینتر در ورزشگاه یوونتوس که در یک بازی خانگی از هفته بیست و هفتم سری A ایتالیا رقم خورد و حاشیه امنیت بانوی پیر را در صدر جدول رده بندی رقابت ها موقتاً به چهار امتیاز افزایش داد، به شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا گفت: اینتر تیم سرسختی است و من مطمئنم که به رقابتش برای رسیدن به رده سوم جدول ادامه خواهد داد. ما جایگاه مان را در صدر جدول تثبیت کردیم اما از همین حالا به بازی چهارشنبه شب مان برابر اینتر در (دور برگشت) مرحله نیمه نهایی جام حذفی فکر می کنیم. در بازی رفت مان متوجه این موضوع شدم که فصل برای ما در حال تغییر است.

آلگری که مردانش در دور رفت از نیمه نهایی کوپا ایتالیا در تورین پیروز شدند اینتر را 3 بر صفر شکست دهند، ادامه داد: بازیکنان ما عالی کار کردند و کسب پیروزی در این بازی برای ما بسیار مهم بود. ما یک نمایش تحسین برانگیز ارائه کردیم آن هم بعد از بازی سختی که سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ داشتیم. اینتر در این بازی فضاهای زیادی را برای حرکت بازیکنان ما باز گذاشت و تنها کاری که باید انجام می دادیم سرعت دادن به پاسکاری مان بود. گاهی اوقات توانستیم این کار را انجام دهیم و گاهی دیگر نه اما برای تداوم این فرایند در تمام طول بازی قدرت کافی نداشتیم.

یک بار دیگر تعویض های آلگری بر بازی یوونتوس تأثیرگذار بود و این بار آلوارو موراتا بود که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و بلافاصله تا آستانه گلزنی پیش رفت. او البته در نهایت از روی نقطه پنالتی گل زد.

سرمربی بانوی پیر راجع به این موضوع تأکید کرد: بازیکنانی که از روی نیمکت به میدان می فرایند، می توانند تأثیرگذار باشند. در پایان فصل، هرآنچه تیم به دست آورده باشد، متعلق به تمامی بازیکنان است، چه آنهایی که بازی کرده اند، چه آنهایی که نیمکت نشین بوده اند. حالا ما موانع کمتری برای رسیدن به اسکودتو داریم. در صدر جدول ماندیم و 11 هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است. هرچه بیشتر ببریم، کارمان برای قهرمان شدن آسان تر می شود.

با وجود آنکه آلگری بارها بر رضایت خود از وضعیتش در یوونتوس تأکید کرده است، یک بار دیگر نیلی ابزار از او درباره آینده اش سؤال پرسیدند و به شایعه پیوستن آنتونیو کونته به چلسی هم اشاره داشت.

او بیان کرد: من هر روز با مدیران باشگاه صحبت می کنم و رابطه ام با آنها فوق العاده است. در یوونتوس از وضعیتم راضی هستم و در زمانی مناسب درباره آینده ام فکر خواهم کرد. روزهایی که یوونتوس نتیجه نمی گرفت برخی رسانه ها می خواستند مرا اخراج کنند اما من فقط لبخند زدم چون می دانستم این هم بخشی از فوتبال است. ما هنوز در حال جنگیدن هستیم و می خواهیم تمام راه را تا رسیدن به قهرمانی طی کنیم.

منبع: تسنیم

به "آلگری: یکی دیگر از موانع رسیدن مان به اسکودتو کم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: یکی دیگر از موانع رسیدن مان به اسکودتو کم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید