صدور 5 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری آزادشهر

به گزارش نیلی ابزار، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آزادشهر از صدور 5 موافقت نامه اصولی برای ایجاد طرح های سرمایه گذاری حوزه گردشگری این شهرستان در کمیسیون فنی سرمایه گذاری استان گلستان اطلاع داد.

صدور 5 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری آزادشهر

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، محمدطه عسگری روز چهارشنبه 28 مهرماه 1400 با اعلام این خبر گفت: این تعداد موافقت نامه اصولی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 326 میلیارد ریال مورد موافقت نهاده شد که پس از اجرا و بهره برداری از آن، تعداد 100 فرصت اشتغال در سطح شهرستان فراهم می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آزادشهر اظهار داشت: این پروژه ها شامل 2 مجتمع گردشگری، یک مرکز تفریحی و تفریح گردشگری، یک سفره خانه سنتی و یک اقامتگاه بوم گردی است که کوشش خواهیم کرد هر چه سریع تر عملیات اجرایی این طرح ها با یاری بخش خصوصی در سطح شهرستان شروع گردد.

او اظهار داشت: این طرح ها طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان آنالیز و مورد تصویب نهاده شد.

عسگری با اشاره به این که گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، توضیح داد: حمایت از سرمایه گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان است.

منبع: توریسم آنلاین

به "صدور 5 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری آزادشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 5 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری آزادشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید