سونی اکسپریا 5 مارک 2 با شارژر 18 واتی راهی بازار می گردد

به گزارش نیلی ابزار، در هفته ای که گذشت، خبرهای زیادی در رابطه با پرچم دار بعدی سونی یعنی اکسپریا 5 مارک 2 منتشر شد و از مشخصات اصلی آن با خبر شدیم. امروز هم نام تعدادی از لوازم جانبی این محصول در لیست کمیسیون فدرال ارتباطات دیده شد که با توجه به آن، می توان گفت پرچم دار جدید سونی قرار است با شارژر 18 واتی راهی بازار گردد.

سونی اکسپریا 5 مارک 2 با شارژر 18 واتی راهی بازار می گردد

سونی گوشی اکسپریا 1 مارک 2 را به عنوان اولین پرچم دار سال 2020، در ماه فوریه رونمایی کرد. اما به نظر می رسد این گوشی قرار نیست تنها نماینده این شرکت در بخش گوشی های بالارده باشد چرا که به زودی از محصول دیگری با نام اکسپریا 5 مارک 2 رونمایی خواهد شد.

گوشی جدید سونی از پردازنده اسنپدراگون 865 و نمایشگری 6.1 اینچی از نوع OLED و با پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. غول ژاپنی برای تغذیه این مجموعه قدرتمند، یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته که اکنون می دانیم به وسیله درگاه Type-C و با شارژر UCH32 سونی با سرعت 18 وات شارژ خواهد شد. این شارژر در گوشی های قدیمی تر سونی نظیر اکسپریا 5 هم استفاده می شد.

البته اکسپریا 1 مارک 2 از شارژر 21 واتی هم پشتیبانی می نماید منتها سونی درون جعبه آن از همین شارژر 18 واتی استفاده نموده که در آنالیز های مختلف به این نتیجه رسیدیم تفاوت خاصی بین این دو وجود ندارد. اگرچه اکسپریا 5 مارک 2 هنوز رسما عرضه نشده اما از آنجایی که اکسپریا 1 مارک 2 با باتری و شارژر مشابه راهی بازار شد، می توانیم به نوعی پیش بینی کنیم خریداران گوشی جدید در چند دقیقه می توانند آن را شارژ نمایند.

کاربران با استفاده از شارژر 18 واتی اکسپریا 1 مارک 2 می توانند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن را در عرض 51 دقیقه از 0 به 100 درصد برسانند. همچنین در مدت 30 دقیقه، ظرفیت باتری این گوشی از 0 به 46 درصد می رسد که آن قدرها هم بد نیست.

اما نکته مهم اینجاست که در لیست یاد شده، شاهد حضور دو هندزفری بی سیم (STH82D) و سیمی (STH40D) هستیم اما این بسته بندی هیچ وقت به دست کاربران نخواهد رسید چون این سری از محصولات تنها با هدف آزمایش و انجام آنالیز های مختلف به دست بعضی از افراد می رسند. درون جعبه این محصول به احتمال بسیار فراوان همان هندزفری سیمی حضور خواهد داشت و از آنجایی که اکسپریا 5 مارک 2 از جک هدفون هم بهره می برد، بنابراین کاربران می توانند به راحتی از هندزفری های دیگر هم برای گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم استفاده نمایند.

اکسپریا 5 مارک 2 قرار است در تاریخ 17 سپتامبر (پنج شنبه 27 شهریور) و با قیمت احتمالا 1000 دلار راهی بازار گردد.

  • سونی اکسپریا 5 مارک 2 در یک ویدیوی تبلیغاتی دیده شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سونی اکسپریا 5 مارک 2 با شارژر 18 واتی راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی اکسپریا 5 مارک 2 با شارژر 18 واتی راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید