سامانه هوش تجاری در شرکت ایساکو اجرایی شد

به گزارش نیلی ابزار، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در راستای افزایش رضایت ذی نفعان خود، سامانه هوش تجاری را در این شرکت اجرایی کرد.

سامانه هوش تجاری در شرکت ایساکو اجرایی شد

به گزارش خبرگزاریاقتصادایران، گام های اجرایی راه اندازی سامانه هوش تجاری یا (Business Inteligence)BI که به منظور تسریع در تمامی فرآیندهای حوزه کسب و کار طراحی شده، از اواخر سال 96 در شرکت ایساکو برداشته و در سال 97 منجر به کسب نتایج ملموسی شد.

بنابراین گزارش، این سامانه به عنوان یک رویکرد جدید در معماری سازمانی، به منظور تسریع در تحلیل اطلاعات و در راستای اتخاذ تصمیم های دقیق و هوشمند کسب و کار پیاده سازی شده است. این سیستم با ارایه داشبوردها و گزارش های مختلف، در نمایی شماتیک، حاوی شاخص های عملیاتی و فرآیندی به مدیران سطوح مختلف شرکت یاری می نماید با دید باز و در حداقل زمان ممکن خلأها و نقاط قابل بهبود حوزه کسب و کار را آنالیز و برنامه های لازم را برای ارتقاء ارائه نمایند.

محمد حسن پور، مدیر طراحی و توسعه سیستم های ایساکو، دراین باره گفت: با پیاده سازی BI و بهره برداری از آن در لایه های مختلف شرکت، قابلیت هایی همچون از بین رفتن فاصله دیدگاه بین مدیران میانی و مدیران ارشد، در اختیار بودن اطلاعات مورد احتیاج مدیران در هر سطح، در هر لحظه و با کیفیت بالا؛ بهبود فعالیت و عملیات توسط کارشناسان و تحلیل گران و دستیابی به نتایج بهتر، بهبود فرآیند تصمیم گیری و پیگیری اثرات تصمیم در گستره سازمان، توسعه حوزه های کسب و کار بهره بردار از این سامانه و... بیش از پیش در شرکت ایساکو و مجموعه های وابسته به آن ایجاد شده است.

وی با اشاره به تسریع در فرآیندهای عملکردی و زیرساختی در حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو با استفاده از این سامانه گفت: این سامانه هوشمند با تغییر معماری سازمانی، به طور محسوسی باعث افزایش رضایت مشتریان شده و به همین دلیل توسعه این سیستم در سال 98 جزو مهم ترین برنامه های سیستمی شرکت ایساکو است.

حسن پور در این خصوص اضافه کرد: در سال 97 حوزه های کسب و کار متعددی از شرکت ایساکو همچون واحد فروش، قیمت گذاری، خدمات پس از فروش، اقتصادی و... از این سیستم بهره مند شدند و امکان تهیه گزارش ها در سطوح مختلف سازمانی، در قالب داشبوردهای مدیریتی در اختیار ذینفعان نهاده شد.

شایان ذکر است یکی از بارزترین مصداق های استفاده از سیستم نوین BI، گزارش گیری آنلاین از خدمات ارائه شده توسط شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو بوده، به نحوی که در جشنواره خدمات نوروزی سال جاری با استفاده از این سامانه، امکان پایش و آنالیز بر کیفیت ارائه خدمات در نمایندگی ها به سایر امکانات نظارتی شرکت اضافه کرده شد و همین امر نیز باعث افزایش رضایت مندی مشتریان از نحوه ارائه خدمات بود.

دانلود با کیفیت

منبع: اقتصاد ایران

به "سامانه هوش تجاری در شرکت ایساکو اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه هوش تجاری در شرکت ایساکو اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید