رسوایی رسانه چینی بعد از اینکه می خواست تصاویر کوه آلپ را به جای جاذبه های طبیعی چین جا بزند!

به گزارش نیلی ابزار، چین واقعا به میزان کافی جاذبه های طبیعی دارد و بعضی منظره ها کوهستانی ان واقعا در جهان یگانه اند. با این وجود، به دلایل نامعلوم یک رسانه انگلیسی زبان مشهور این کشور یعنی چاینا دیلی، چند وقت پیش دست به کار عجیبی زد.

رسوایی رسانه چینی بعد از اینکه می خواست تصاویر کوه آلپ را به جای جاذبه های طبیعی چین جا بزند!

چاینا دیلی معمولا با هشتگ #GlamorChina جاذبه های گردشگری چین و فرهنگ و زیبایی آن را تبلیغ می نماید. این رسانه در تاریخ 10 می ویدئویی را با همین هشتگ توییت نموده بود. در این ویدئو چشم اندازی از یک دهکده کوهستانی دیده می گردد و یک سگ زیبا هم در آن دیده می شد.

مشکل اینجا بود که بلافاصله کسانی پیدا شدند که چشم انداز را شناختند و متوجه شدند از روستایی به نام Brienz در سوئیس گرفته شده.

موضوع جالب تر هم این بود که سگی که در ویدئو دیده می شد، خودش یک سلبریتی اینستاگرامی است. این سگ به نام راستا یک صفحه اینستاگرامی جالب دارد که 417 هزار دنبال کننده دارد!

واکنش چاینادیلی این بود که تصاویر ادعایی را کمی ویرایش کند در محور افقی جابجا کند و لوگوی خودش را روی آن بگذارد. چقدر قانع کننده!

ویدئو را عکاس و اینفلوئنسر سفر و گردشگری به نام سیلویا میشل گرفته بود. ایشان کانال یوتیوب و پیچ اینستاگرام موفقی دارند. اخبار این داستان به گوش او رسید و بعد گزارش نقض حق نشر، خود چاینا دیلی مجبور به حذف ویدئو شد، اما در خصوص اقدامش، هیچ توضیحی نداد.

منبع: یک پزشک

به "رسوایی رسانه چینی بعد از اینکه می خواست تصاویر کوه آلپ را به جای جاذبه های طبیعی چین جا بزند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسوایی رسانه چینی بعد از اینکه می خواست تصاویر کوه آلپ را به جای جاذبه های طبیعی چین جا بزند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید