رایزنی های دیپلماتیک برای توسعه گردشگری در باکو

به گزارش نیلی ابزار، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از انجام رایزنی ها و گفتگوهای دیپلملتیک برای توسعه گردشگری استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری آذربایجان در شهر باکو خبر داد.

رایزنی های دیپلماتیک برای توسعه گردشگری در باکو

به گزارش نیلی ابزار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز شنبه 17 فروردین 98 در جریان مصاحبه با فوآد تقی اف، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان شرح داد: این جلسه برای افزایش مناسبات در حوزه گردشگری و استفاده از تجربیات طرفین انجام گرفت.

وی افزود: به خاطر اشتراکات فرهنگی و دینی و هم مرز بودن استان اردبیل و جمهوری آذربایجان ظرفیت های لازم برای برنامه های مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل شرح داد: طرفین در این مذاکره تاکید داشتند که نقش دولت ها باید در حوزه گردشگری داشته باشند و تحقق اهداف توسعه ای در این حوزه باید با کمک بخش خصوصی انجام گیرد.

فلاحی ادامه داد: برنامه های مشترکی در قالب تورهای اینفو برای معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل و آذربایجان برای راهنمایان گردشگری اردبیل و آذربایجان انجام خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: 24 ساعته شدن مرز بیله سوار نیز از جمله مواردی است که جهت تسهیل رفت و آمد گردشگران آذری انجام گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ساماندهی حمل و نقل گردشگران به قصد سلامت در اردبیل نیز از جمله درخواست های طرف آذری بود.

منبع: میراث آریا

به "رایزنی های دیپلماتیک برای توسعه گردشگری در باکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی های دیپلماتیک برای توسعه گردشگری در باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید