دیدار رئیس فدراسیون کشتی با استاندار خراسان جنوبی

به گزارش نیلی ابزار، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با حضور در شهر بیرجند با معتمدیان استاندار خراسان جنوبی دیدار و مصاحبه کرد.

دیدار رئیس فدراسیون کشتی با استاندار خراسان جنوبی

به گزارش ، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی امروز در شهر بیرجند محل برگزاری رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور حضور یافت و با محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی دیدار و مصاحبه کرد.

دبیر در خصوص دیدار خود با استاندار خراسان جنوبی گفت: تصمیمات خوبی در این جلسه در خصوص کشتی استان گرفته شد که نتایج آن در آینده معین می گردد.

وی ادامه داد: قرار شد که از چند جهت به کشتی استان یاری کنیم که در خصوص مواردی همچون مربیان کشتی پایه، میزبانی مسابقات، لیگ و حمایت های اقتصادی در این جلسه بحث و مصاحبه شد.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی بیرجند گفت: سیاست ما حمایت از استان هایی است که رو به رشد باشند و استان خراسان جنوبی هم این ظرفیت را دارد و هم خود مسئولان هیأت می خواهند که روند رو به رشدی داشته باشند. به همین دلیل وظیفه ما بود که میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را به این استان بدهیم.

علیرضا دبیر در خصوص تأثیر برگزاری این مسابقات در استان خراسان جنوبی گفت: برگزاری این رقابت ها و رقابت های لیگ در استان خراسان جنوبی و پخش زنده مسابقات و حضور تماشاگران و علاقمندی آن ها باعث می گردد که کشتی استان در سال های آینده حرف های زیادی در رده های سنی نوجوانان و جوانان داشته باشد.

وی اضافه کرد: البته استان قدم هایی را برای برگزاری مسابقات و میزبانی لیگ برداشته است، اما باید بر روی مربیان پایه کار گردد و سطح فنی دانش آن ها را ارتقاء دهیم و برنامه هایی را در این زمینه در دستور کار داریم.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: در نظر داریم برای مربیان خوب استان خراسان جنوبی و سایر استان ها، کلاس های دانش افزایی با حضور مدرسان و قهرمانان المپیک و دنیا برگزار کنیم و این موضوع در دستور کار انستیتو کشتی قرار گرفته است و به زودی برنامه های ما با حضور تیم فنی فدراسیون کشتی که یکی از موارد مهم آن چگونگی بحث آموزش به کشتی گیران است، اجرایی می گردد.

وی در خصوص برنامه های هیأت کشتی استان خراسان جنوبی گفت: آقای سروری رئیس هیأت کشتی و همکارانشان، پیشرفت و رشد کشتی استان را در دستور کار دارند و این موضوع را دنبال می نمایند و این اتفاق بزرگی است و کار آن ها مرا سر شوق می آورد.

دبیر در انتها گفت: مدیریت باید عملیاتی باشد و بنده بعنوان فرد اول با حضور در استان ها کار را از نزدیک پیگیری می کنم و سایر همکاران من هم باید چندین بار در استان ها حضور داشته باشند. یکی از برنامه های من این است که حداقل دو یا سه بار در سال در استان ها حضور داشته باشم.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین با حضور در سالن شهیدین قاسمی شهر بیرجند از نزدیک شاهد رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دیدار رئیس فدراسیون کشتی با استاندار خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار رئیس فدراسیون کشتی با استاندار خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید