دستیار کونته: آنتونیو مجذوب پروژه رم شده است

به گزارش نیلی ابزار، دستیار سرمربی سابق چلسی به شایعه پیوستن این مرد ایتالیایی به جالوروسی دامن زد.

دستیار کونته: آنتونیو مجذوب پروژه رم شده است

به گزارش نیلی ابزار، آنجلو آلسیو، دستیار وفادار آنتونیو کونته که در تمامی تیم های تحت راهنمایی این مرد ایتالیایی، همراهش بوده است، اعتراف کرد که سرمربی سابق چلسی تحت تأثیر پیشنهاد رم قرار گرفته و حتی اگر این تیم فصل را در 4 رده بالای جدول به سرانجام نرساند، باز هم ممکن است که به این تیم ملحق گردد.

آلسیو در مصاحبه با نشریه کوریره دلواسپورت درباره کونته 49 ساله گفت: آنتونیو سرمربی ای است که هر کسی دوست دارد تیمش را به او بسپارد. او همواره گفته به تیمی می رود که پروژه ای درست و حسابی داشته باشد، پروژه ای با اهداف بلند مدت و ارائه ضمانت. آنتونیو پروژه ای می خواهد که او را به پیروزی برساند و به هیچوجه به دنبال آن نیست که صرفاً مربیگری کند.

دستیار کونته اضافه نمود: رم احداث یک ورزشگاه جدید را در دستور کار دارد اما این تنها یکی از پروژه های مورد نظر این باشگاه است. علاوه بر این، رم ترکیبی جوان دارد. با این اوصاف چرا نباید کونته پیشنهاد کار در این تیم را قبول کند. پروژه ای که رم به آنتونیو پیشنهاد نموده، طوری است که می تواند او را به فکر فرو ببرد. آنتونیو هم آماده شنیدن پیشنهادهای مختلف است. اینکه برای فراهم آمدن شرایط مورد نظر او تضمین هایی وجود داشته باشد، خیلی مهم است. آنتونیو مجذوب پروژه رم شده و اینکه رم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد یا نه تأثیری در نگاهش به این پروژه ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دستیار کونته: آنتونیو مجذوب پروژه رم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار کونته: آنتونیو مجذوب پروژه رم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید