خبری خوش برای سامسونگی ها: اندروید 10 در سری گلکسیS9 آزمایش شد

به گزارش نیلی ابزار، در اوایل این ماه ، فهرستی منتشر شد که بر اساس آن همه دستگاه های سامسونگ که به اندروید 10 مجهز می شوند نام برده شده بودند. در ان فهرست خبری از سری گلکسی S9 نبود. اما اکنون خبر رسیده که این اتفاق رخ خواهد داد.

خبری خوش برای سامسونگی ها: اندروید 10 در سری گلکسیS9 آزمایش شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، خبرهایی در حال انتشار است که نشان می دهد جدیدترین نسخه اندروید در حال حاضر در گلکسی S9 و S9 پلاس مورد آزمایش قرار گرفته است.

تلفن های موجود در حال انجام نسخه های سیستم عامل G960FXXU7DSI3 و G965FXXU7DSI3 بودند که نشان می دهد سامسونگ برای بهینه سازی نسخه جدید اندروید برای پرچمداران قدیمی خود سخت کار می نماید. هنوز تعیین نیست چه زمانی باید انتظار داشته باشیم اندروید 10 را در سری گلکسی S9 ببینیم ، اما مطمئناً پس از وارد شدن سامسونگ به دستگاه های 10S و نوت 10 وارد گلکسی S9 خواهد شد.

اگرچه با ورود گوشی گلکسی S10 به بازار بسیاری از مخاطبان سرسخت سری S این گوشی را جایگزین S9 کردند اما هنوز هم می توان گوشی S9 را از پر فروشهای محبوب سامسونگ دانست. به همین دلیل است که به روزرسانی سیستم عامل این گوشی که هنوز تا قدیمی شدن فاصله زیادی دارد، برای بسیاری از کاربران خشنود کننده است.

منبع: انتخاب

به "خبری خوش برای سامسونگی ها: اندروید 10 در سری گلکسیS9 آزمایش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری خوش برای سامسونگی ها: اندروید 10 در سری گلکسیS9 آزمایش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید