جنجالی که از دولت قبل برجای مانده است ، ممنوعیت شبکه اجتماعی پرطرفدار

به گزارش نیلی ابزار، پس از استان های جمهوری خواه حالا واشنگتن از مهم ترین استان های دموکرات آمریکا هم در حال آنالیز ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن تیک تاک برای مشاغل دولتی است.

جنجالی که از دولت قبل برجای مانده است ، ممنوعیت شبکه اجتماعی پرطرفدار

به گزارش نیلی ابزار و به نقل از شبکه خبری الجزیره، جمهوری خواستار چند وقتی است که استفاده از تیک تاک را در بعضی استان ها برای کارمندهای دولت و دستگاه های دولتی ممنوع نموده اند.

در صورتی که استفاده از این اپلیکیشن در دستگاه های دولتی ممنوع گردد، واشنگتن نخستین پایگاه دموکرات ها خواهد بود که تیک تاک متعلق به بایت دنس مستقر در پکن را به علت عدم رعایت حریم خصوصی داده ها و نگرانی های امنیت ملی ممنوع می نماید.

دست کم 19 استان ازجمله تگزاس، آلاباما، جورجیا، آیداهو، نیوهمپشایر، مریلند، داکوتای شمالی و یوتا، استفاده از این برنامه را در دستگاه های دولتی به علت عدم حفظ حریم خصوصی و داده ها ممنوع یا محدود نموده اند.

بیشتر بخوانید:

  • نصب تیک تاک در چین تایپه محدود شد

همه این استان ها فرمانداران جمهوری خواه دارند، به جز لوئیزیانا که یک پایگاه محافظه کار است و فقط استفاده از برنامه را در دستگاه های تحت اختیار وزیر امور خارجه محدود نموده است. در زمان دولت دونالد ترامپ هم به خاطر تقابل آمریکا و چین ممنوعیت استفاده از تیک تاک مسئله ای جنجالی بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "جنجالی که از دولت قبل برجای مانده است ، ممنوعیت شبکه اجتماعی پرطرفدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجالی که از دولت قبل برجای مانده است ، ممنوعیت شبکه اجتماعی پرطرفدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید