تاریخ انتشار دیابلو 4 تعیین شد؛ تریلر سینمایی تازه آن را ببینید

به گزارش نیلی ابزار، بازی دیابلو 4 (Diablo 4) یکی از مورد انتظارترین عناوین این مدت است. حدود 10 سال از عرضه آخرین عنوان اصلی دیابلو می گذرد و هواداران به شدت منتظر مورد بعدی هستند. بلیزارد نیز در این مدت کوشش زیادی نموده تا بازی خود را به خوبی تبلیغ کند. همینطور اینکه طبق چیزهایی که گفته شده این بازی قرار است محتوای رایگان زیادی داشته باشد.

تاریخ انتشار دیابلو 4 تعیین شد؛ تریلر سینمایی تازه آن را ببینید

حال بلیزارد (Blizzard) اعلام نموده که بازی دیابلو 4 در تاریخ 16 خرداد 1401 (6 ژوئن 2023) عرضه خواهد شد. داستان بازی دیابلو 4 سال ها بعد از اتفاقات دیابلو 3 جریان دارد. لیلیث (Lilith) و ایناریوس (Inarius) دنیای بازی به نام عبادتگاه (Sanctuary) را ساختند. حال با مشکلاتی که بین بهشت و جهنم پیش آمد این دو نیز با هم بد شده اند. دشمنی این دو باعث شده تا سرزمین عبادتگاه هم پر از موجودات شیطانی گردد. تنها قهرمانان واقعی می توانند در این مکان زنده بمانند.

مانند عناوین دیگر دیابلو، بازیکنان می توانند از 5 کلاس موجود یکی را انتخاب نمایند. این 5 کلاس نیز دروید (Druid)، روگ (Rogue)، ساحره (Sorceress)، بربر (Barbarian) و نکرومنسر (Necromancer) هستند. در دیابلو 4 درخت توانایی (Skill Tree) وجود دارد. به همین علت بازیکنان می توانند بنابر شکلی که می خواهند تجربه گیم پلی خود را شکل دهند. هر توانایی ویژگی خاصی را به کرکترها می دهد.

بازیکنان در دیابلو 4 با منطقه ها زیادی روبرو هستند. این منطقه ها می توانند برفی باشند که Fractured Peaks نام داشته یا پر از باتلاق باشند که Hawezar نام دارد. حتی منطقه ها بیابانی به نام Kehjistan و طوفانی به نام Scosglen نیز در بازی وجود دارد. این موارد باعث می شوند تا بازی حالت خطی نداشته و روند داستانی آن نیز متغیر باشد. دیابلو 4 بیش از 140 سیاهچال مختلف داشته و پر از مأموریت های جانبی است.

بازی دیابلو 4 در سبک ARPG یا اکشن و نقش آفرینی است. به همین علت سیستم پایانی بازی نیز بسیار خاص است. بازیکنان باید کوشش نمایند تا با اتمام چالش های مختلف قوی تر شده تا در انتهای بازی با مبارزات بسیار دشواری روبرو نشوند. در دنیای دیابلو چیزی به نام Helltide وجود دارد. چیزی مانند طوفان که شیاطین را وارد دنیای عبادتگاه می نماید. سیستم ارتقاء کرکتر نیز به شما اجازه خواهد داد تا به برترین نحو کرکتر خود را ساخته و از آن در بازی بهره ببرید. قسمت Fields of Hatred نیز به بازی اضافه شده تا بازیکنان در آنجا علیه هم (PvP) مبارزه نمایند.

قیمت شماره 4 سری دیابلو، 70 دلار خواهد بود. همینطور اینکه دارای 2 نسخه دلوکس (Deluxe) و آلتیمیت (Ultimate) بوده که به ترتیب 90 و 100 دلار قیمت دارند. دلوکس به بازیکنان دسترسی زودرس به بازی را می دهد. همینطور اینکه بتل پس (Battle Pass) فصلی بازی نیز برای خریداران این نسخه رایگان خواهد بود. نسخه آلتیمیت نیز دارای همین موارد دلوکس به همراه چندین مورد ظاهری بیشتر است. همینطور اینکه در زمان آغاز هر فصل این افراد 20 لول از بازیکنان دیگر جلوتر هستند.

بلیزارد کوشش زیادی کرد تا دیابلو 4 را به سبک سرویس آنلاین عرضه نکند. با این حال با توجه به نسخه های مختلف و سیستم فصلی اینطور که به نظر می رسد ما با یک عنوان با سیستم تجاری تکراری روبرو هستیم. با این روند بلیزارد امکان دارد که کاربران خود را از دست داده و محبوبیت خود را نیز به طور کامل نابود کند. مخصوصاً اینکه دیابلو 4 یک عنوان به شدت پرطرفدار بوده و اهمیت زیادی برای دنیای گیمینگ دارد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار دیابلو 4 تعیین شد؛ تریلر سینمایی تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار دیابلو 4 تعیین شد؛ تریلر سینمایی تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید