بهره برداری از 44 پروژه سرمایه گذاری گردشگری از ابتدای سال در یزد

به گزارش نیلی ابزار، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون44 پروژه سرمایه گذاری در استان یزد به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از 44 پروژه سرمایه گذاری گردشگری از ابتدای سال در یزد

به گزارش نیلی ابزار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد؛ محمد میرشمسی سرپرست معاونت سرمایه گذاری این اداره کل با اعلام این خبر گفت: تکمیل و بهره برداری از 44 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در سالجاری با 663 میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری اجرا شده است.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اضافه کرد: این پروژه ها شامل 11واحد هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و اقامتگاه سنتی، 18 واحد اقامتگاه بومگردی، 12واحد سفره خانه سنتی و 3پارک طبیعتگردی است که زمینه اشتغال 388 نفر فراهم شده و در بخش اماکن اقامتی 742 تخت به مجموع تختهای اقامتی اضافه شده است.

این مقام مسئول در ادامه حمایت ویژه از سرمایه گذاران حوزه گردشگری را از اولویت های مهم استان برشمرد و اضافه کرد: توسعه زیر ساخت های حوزه گردشگری مرهون سرمایه گذاری است که با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های موجود در استان یزد و نگاه مثبت سرمایه گذران به ظرفیت های گردشگری اجرا شده و خوشبختانه طی چند سال اخیر، در استان یزد نیز در این زمینه شاهد اتفاقات مثبتی بوده ایم.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در انتها با بیان اینکه گردشگری یزد هم اکنون از موقعیت خوبی برخوردار است، گفت: طرح ها و پروژه های گردشگری با رویکرد جدید و خلاق بر مبنای استارت آپ ها و استفاده از فناوری اطلاعات در اولویت هستند.

منبع: میراث آریا

به "بهره برداری از 44 پروژه سرمایه گذاری گردشگری از ابتدای سال در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 44 پروژه سرمایه گذاری گردشگری از ابتدای سال در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید