بهترین اپلیکیشن های موبایل در سفر

به گزارش نیلی ابزار، امروزه دیگر تمامی کارها با وجود گوشی های هوشمند بسیار ساده شده است. برنامه هایی که بر روی گوشی خود نصب می کنید در سفر نیز به یاری شما خواهد آمد. در این مقاله بعضی برنامه هایی که مورد پسند و استفاده بیشتر کاربران در سفر های خارج از کشور است را معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه با دورونزدیک همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های موبایل در سفر

1. Duolingo برای ارتباط با مردم محلی

اگر به کشوری سفر می کنید که زبان ساکنان آنرا بلد نیستید، سریعا برنامه Duolingo که هم برای اندروید و هم اپل رایگان است را دانلود کنید، بدین ترتیب به راحتی می توانید با مردمان محلی ارتباط برقرار کنید. یکی از محبوب ترین و بدون دردسرترین ابزار آموزش زبان در سفر که در دسترس هم هست، برنامه Duolingo است.

2. Gogobot برای دریافت پیشنهاد

این برنامه با توجه به علایق و سلیقه شما، بهترین مکانها برای غذا خوردن، بازدید، بازی کردن و اقامت را به شما پیشنهاد می دهد. دانلود این برنامه نیز برای اندروید و اپل رایگان است و به راحتی هم در دسترس و قابل استفاده است.

3. Grabr برای خرید و دریافت کالا در محل

آیا می خواهید در سفر بعدی خود، پول اضافی را جاه به جا نکنید؟ با یاری این برنامه به راحتی و به صورت رایگان می توانید پرداخت ها را انجام دهید. این برنامه برای مسافران و فروشندگان ساخته شده است. بدین گونه که شما وسیله ای را از هرجای جهان سفارش و خریداری می کنید و در محل مورد نظر دریافت می کنید. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

4. Guiddoo راهنمای صوتی سفر

این برنامه، مجموعه ای از راهنماهای سفر را به صورت صوتی در اختیار کاربران می گذارد. این هدایت ها در زمانی که شما آفلاین باشید و یا به هر زبانی که بخواهید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین می توانید به وسیله برقراری ارتباط با اپراتورهای تورهای مسافرتی در هر شهری، هر چیزی را که می خواهید رزرو کنید.

5. LiveTrekker ایجاد سفرنامه الکترونیکی

شاید بخواهید تمامی خاطرات سفر خود را ماندگار کنید. با یاری این برنامه می توانید فایلی از جهت سفر تهیه کنید و در هرجایی که بخواهید، عکس، ویدئو و یادداشت اضافه کنید. این برنامه رایگان نیز در گوشهای اپل و اندورید قابل استفاده است.

6. Rome2rio جهتیابی

مطمئنا تنها برنامه جهت یابی کارآمد نخواهد بود اما برنامه خوبی است. می توانید مقصد خود را وارد کنید تا وسیله های حمل و نقلی که موجود است را ببینید یا کرایه تاکسی، اتوبوس، قطار و ... تا مقصد مورد نظر را متوجه شوید.

7. Spinlister برای اجاره وسایل تفریحی و ورزشی

به یاری این برنامه می توانید دوچرخه، وسایل اسکی، اسنوبرد یا موج سواری را به راحتی کرایه کنید. این برنامه هم راهی برای کسب درآمد بعضی افراد است و هم می توانید با افراد جدیدی آشنا شوید. هم در اندروید و هم در اپل قابل استفاده و نصب است.

8. Trover اشتراک عکس های سفر

در این برنامه، مسافران زیادی حضور دارند تا عکس های سفر خود را به اشتراک بگذارند. با اینکار هم می توانند الهام بخش ایده های جدید برای عکاسی باشند و هم تشویق دیگران برای سفر به مقصد خاصی. این برنامه نیز برای اپل قابل استفاده است و می توانید از Google Play دانلود کنید.

دورونزدیک - خرید اینترنتی - - خرید بلیط

منبع: دور و نزدیک

به "بهترین اپلیکیشن های موبایل در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اپلیکیشن های موبایل در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید