برگزاری مراسم یادبود علی رؤوف کاتب

به گزارش نیلی ابزار، مراسم یادبود علی رؤوف کاتب - مترجم و پژوهشگر و آموزگار- برگزار می گردد.

برگزاری مراسم یادبود علی رؤوف کاتب

به گزارش نیلی ابزار، شورای کتاب کودک چند روز پس از درگذشت این مترجم و پژوهشگر در اطلاعیه ای خبر درگذشت او را اطلاع رسانی کرد.

علی رؤوف کاتب متولد یک اردیبهشت 1315 در مشهد بود که روز 13 شهریورماه درگذشت و مراسم تشییع و خاکسپاری علی رؤوف کاتب روز 15 شهریورماه در مشهد برگزار شده است.

مراسم یادبود او روز آدینه 22 شهریورماه از ساعت 16 در سالن همایس مؤسسه نیکوکاری رعد به نشانی شهرک غرب، فاز 2، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد. برگزار می گردد.

بنا بر این گزارش، از آثار علی رؤوف کاتب به این کتاب ها می توان اشاره نمود: یک میلیون، من آبم، شیشه عمر، پدیده های جوی، پیغامی برای خانم معلم، از عصر صابون تا عصر دانایی، آواز بچه کبوترها، همهمه داستان، سفر به قرن بیست و یکم، با کفش های برفی، کتابخانه ما، راهنمای نقد کتاب کودک، درکوچه باغ مدیر مدرسه، آنچه یاد می دهیم آنچه یاد می گیرند، پژوهش در کلاس درس و مدرسه، افزایش کارایی معلمان، یاد دادن برای یاد دریافت، راهنمای موسسه های پژوهشی و آموزشی ایران و بعضی کشورهای دنیا، پژوهشکده تعلیم و تربیت، تدریس خرد: تمرین مهارت های تدریس در مقیاس کوچک، نگاهی به آموزش و پرورش پیش از دبستان در دنیا امروز، کارمایه معلمان: در گذر از یاددهی به یادگیری، یادگیری گنج درون: نکته های برجسته، پژوهشکده تعلیم و تربیت و درسمایه تکنولوژی آموزشی.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری مراسم یادبود علی رؤوف کاتب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم یادبود علی رؤوف کاتب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید