برنامه رونالدو و النصر در تهران ، اسکورت خاص کریستیانو و یارانش تا هتل لاکچری!

به گزارش نیلی ابزار، سفر کریستیانو رونالدو به ایران برای بازی با پرسپولیس با شرایط ویژه ای انجام خواهد شد.

برنامه رونالدو و النصر در تهران ، اسکورت خاص کریستیانو و یارانش تا هتل لاکچری!

به گزارش نیلی ابزار آنلاین، برنامه کریستیانو رونالدو و النصر برای حضور در تهران به ترتیب زیر خواهد بود:

ورود: ساعت 11صبح امروز با جت اختصاصی در فرودگاه مهرآباد؛ محل ورود (پاویون دولت). امکان دسترسی از این محل برای هواداران غیرممکن است.

حفاظت النصر به یک تیم زبده و کاربلد سپرده شده که ماموریت هایی در حد سفر رئیس جمهور را داشته اند و حالا قرار است بازیکنان النصر را از فرودگاه تا هتل راهنمایی نمایند. کوچک ترین تماسی بین مردم و بازیکنان وجود نخواهد داشت.

تیم حفاظت کاروان النصر را از محل هایی متفاوت با اسکورت خاص خیابان های تهران به مقصد هتل اسپیناس راهنمایی خواهد نمود. کل مسیر حدود 8 کیلومتر است.

در زمان ورود النصر به هتل، هیچ فرد متفرقه ای در لابی حاضر نخواهد بود و سپس اعضای تیم به طبقه مخصوص سفارت عربستان خواهند رفت و مستقر خواهند شد. این طبقه از هتل اسپیناس کاملا مستقل و مجزا از هتل است و بازیکنان هیچ ارتباطی با سایر طبقه ها یا رستوران های عمومی نخواهند داشت و به این ترتیب ملاقات با کریستیانو رونالدو غیرممکن خواهد شد.

اعضای این تیم 55 نفر هستند و 30نفر نیز به عنوان مسافر در پرواز حضور خواهند داشت. بعضی از مقامات کشور عربستان هم در این سفر حضور دارند. بازیکنان و اعضای تیم النصر 30 نفر هستند که می توانند در کنار زمین حاضر باشند و 25 نفر هم می توانند در جایگاه ویژه به عنوان میهمان بازی را دیدن نمایند.

النصر بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس، تهران را به مقصد ریاض ترک خواهد نمود و در بامداد چهارشنبه به مرکز عربستان برمی شود تا سفر آنها فقط 36ساعت به طول بینجامد.

منبع: همشهری آنلاین

به "برنامه رونالدو و النصر در تهران ، اسکورت خاص کریستیانو و یارانش تا هتل لاکچری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه رونالدو و النصر در تهران ، اسکورت خاص کریستیانو و یارانش تا هتل لاکچری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید