با 4میلیارد تومان کجای تهران می گردد خانه خرید؟

به گزارش نیلی ابزار، در گزارش زیر به آنالیز مشخصات آپارتمان های 4 میلیاردی تهران خواهیم پرداخت.

با 4میلیارد تومان کجای تهران می گردد خانه خرید؟

به گزارش اقتصاد نیوز، با توجه به افزایش قیمت مسکن در ماه های اخیر و تبدیل شدن ملک به یک ابزار برای سرمایه گذاری، افراد زیادی با سرمایه های مختلف قصد خرید خانه در تهران را دارند.

در این گزارش ما خانه های 4 میلیاردی تهران را مورد آنالیز قرار داده ایم و قصد داریم شما را در خرید و سرمایه گذاری هدایت کنیم.

اگر با سرمایه ای معادل 4 میلیارد تومان قصد سرمایه گذاری در محله های شمال شرقی تهران دارید، میتوانید واحدی 17 ساله در محله تهرانپارس غربی را با متراژ 100 متر و 2 اتاق خواب بخرید.

واحد دیگری در محله باغ فیض با متراژ 69 متر و سنی حدود 16 سال درحالی که این واحد 2 اتاق خواب دارد را با سرمایه ای بالغ بر 3 میلیارد و 950 میلیون تومان بخرید.

اگر واحدی بزرگ تر در همین محله میخواهید، میتوانید آپارتمانی 85 متری که14 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 اتاق خواب نیز داشته باشد را با قیمت 4 میلیارد تومان بخرید.

آپارتمانی 80 متری در محله نارمک با سنی معادل 10 سال و 2 اتاق خواب در روز های گذشته معادل 4 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

واحد دیگری در این محله با سن 15 سال و متراژ 82 متر درحالی که 2 اتاق خوابه است نیز قیمتی معادل 4 میلیارد تومان دارد.

اگر واحدی نوساز میخواهید، میتوانید آپارتمانی 95 متری با 2 اتاق خواب را در منیریه با قیمت 3 میلیارد و 950 میلیون تومان بخرید.

واحد دیگری در محله پونک با متراژ 75 متر و 2 اتاق خواب، درحالی که 14 سال از ساخت آن می گذرد ارزشی معادل 3 میلیارد و 950 میلیون تومان دارد.

بعلاوه برای خرید واحد دیگری در همین محله با متراژ 71 متر و سنی حدود 16 سال درحالی که 2 اتاق خواب داشته باشد به بودجه ای معادل 3 میلیارد و 950 میلیون تومان نیاز دارید.

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحد هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: فرارو

به "با 4میلیارد تومان کجای تهران می گردد خانه خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 4میلیارد تومان کجای تهران می گردد خانه خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید