با کاهش قیمت گوجه باز هم قیمت رب گوجه افزایش می یابد ؟

به گزارش نیلی ابزار، در طی چند ماه گذشته قیمت رب گوجه فرنگی به طرز قابل توجهی افزایش یافت. این افزایش قیمت هر روز باعث دل نگرانی و تعجب مردم می شود. طوری که بسیاری از افراد به دلیل نگرانی از افزایش قیمت رب گوجه فرنگی به تعداد زیاد خریداری می کنند .

با کاهش قیمت گوجه باز هم قیمت رب گوجه افزایش می یابد ؟

اما با کاهش قیمت گوجه فرنگی سؤالی که در فکر همه به وجود می آید این است که آیاقیمت رب گوجه فرنگی کاهش می یابد؟

رئیس اتحادیه میوه و سبزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازار مملو از میوه است ضمن آنکه قیمت محصولاتی همچون گوجه فرنگی و پیاز نزولی شده است.

به گزارش مشرق، اسدالله کارگر ، اظهار کرد: خوشبختانه در هیچ محصولی بازار با کمبود روبرو نیست و از تمام نقاط کشور محصول به میادین میوه و تره بار وارد می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر موجودی و کیفیت محصولات خوب ارزیابی می شود و محصولات نسبت به سال گذشته از شرایط بهتری برخوردارند زیرا در سال گذشته سردرختی ها در این فصل دچار آسیب شده بودند.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه در سال جاری باغات دچار آسیب و آفت زدگی نشده اند، گفت: در حال حاضر قیمت میوه متاثر از تورم اقتصادی نسبت به سال گذشته، افزایش قیمت را تجربه کرده است.

کارگر در رابطه با گوجه فرنگی و پیاز بیان کرد: قیمت گوجه فرنگی و پیاز فرایند نزولی به خود گرفته و خوشبختانه کمتر از قیمت معمول گذشته به فروش می رسد و این در حالی است که این دو محصول در گذشته نوسان قیمت قابل توجهی را تجربه کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: به طور طبیعی هر ساله در این مقطع زمانی قیمت گوجه فرنگی فرایند نزولی به خود می گیرد اما جای تعجب است که چرا قیمت محصولات تولیدی از گوجه فرنگی همچون رب فرایند کاهشی به خود نگرفته است.

بررسی ها از سطح شهر نشان از آن دارد که در حال حاضر هر کیلوگرم سیب گلاب به طور میانگین به قیمت 8 هزار تومان، انگور 8 تا 10 هزار تومان، آلبالو 10 هزار تومان، شلیل 10 هزار تومان، گیلاس 19 هزار تومان، انواع هلو 10 هزار تومان، گلابی 19 هزار و 500 تومان، موز 12 هزار و 200 تومان، لیموترش 13 هزار تومان، گوجه فرنگی 3 هزار و 500 تومان، طالبی 2 هزار و 700 تومان، خیار 4 هزار و 500 تومان، سیب زمینی 6 هزار و 200 تومان و پیاز 3 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.

منبع : مشرق نیوز

منبع: اُکالا

به "با کاهش قیمت گوجه باز هم قیمت رب گوجه افزایش می یابد ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کاهش قیمت گوجه باز هم قیمت رب گوجه افزایش می یابد ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید